نمايندگان مجلس حق هرگونه نظارت را بر دستگاه هاي اجرايي دارند

” ايرج نديمي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا ”  درباره  مسايلي که هر چند وقت يک بار پيرامون استيضاح محمد سليماني  وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات مطرح شده است ” ، توضيح داد  : حق مسلم و اصلي مجلس و نمايندگان سووال کردن است و هر نماينده اي حق دارد که درباره‌ مباحثي که در دستگاه‌هاي دولتي مي‌گذرد پرسش کند.
وي ادامه داد :  بر اين اساس در مقاطع مختلف در مجلس سوال‌هايي از وزير مطرح و به تمامي ‌آن‌ها پاسخ داده شد، در بسياري از مواقع آن‌ها قانع شدند و در مواردي هم که تذکراتي داده شده ، وزارت خانه  به اصلاح امور ‌پرداخته است  .
نماينده سابق مردم لاهيجان همچنين در زمينه مشکلات نصب آنتن ها براي ارتقاي کيفيت مکالمات تلفن همراه اظهار داشت :  تلاش مسوولان ارتباطات سيار اين بود که با گستردگي شبکه ارتباطي کيفيت شبکه دچار اختلال نشود،‌ اما نا هماهنگي هايي  از سوي برخي نهاد ها در زمينه نصب انتن هاي تلفن همراه به عمل آمده است ، از اين رو اگر کمبودهايي در اين زمينه وجود داشته باشد امري طبيعي است.
نديمي افزود :  شرايط فعلي کيفيت تلفن همراه از مطلوبيت بهتري برخوردار شده است اما براي آن که به حد قابل قبول برسيم بايد تمامي ‌سازمان‌ها، دستگاه‌ها، شهرداري‌ها و مردم براي نصب آنتن‌هاي BTS همکاري داشته باشند .
123/162/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا