ثبت رکورد جدید تراکنش های پایانه های فروش بانک صادرات ایران
به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای انجام رسالت اجتماعی و فرهنگی خود برای هشتمین سال متوالی به عنوان حامی یار مهربان انجام کلیه فعالیتهای بانکی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را فراهم و آمارها حاکی از رشد تعداد و مبلغ تراکنشهای صورت گرفته برروی دستگاههای پایانههای فروش متصل به حسابهای این بانک در غرفه ها مي باشند به گونه ای که تعداد تراکنشها دستگاههاي پايانه هاي فروش که در غرفه ها نصب شده اند در این دوره به رقم یک میلیون و ٦٨٠هزار تراکنش رسیده و مبلغ ٧٠٥ میلیارد و ٢١٩ میلیون ریال از طریق این دستگاهها جابجا شده که بیانگر رشد ٤٩ درصدی مبلغ تراکنش پایانه های فروش نسبت به سال ٩٣ می باشد همچنین تعداد تراکنشها دستگاههاي خودپرداز نيز در این دوره به حدود١٤٠ هزار تراکنش مالی بالغ گشته اند.
شایان ذکر است بر اساس آمارهای اخذ شده میزان رضایتمندی مسئولان برگزار کننده نمایشگاه، ناشران، بازدیدکنندگان و دانشجویان در این دوره بسیار مطلوب ارزیابی شده است. به گونه ای که صالحی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با لـله گانی مدیر عامل این بانک با اشاره به حضور متفاوت بانک صادرات ایران در نمایشگاه امسال گفت: این بانک حضور قوي، مؤثر و مسئولانهای در بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران داشته و تمامی خدمات مالی این بانک نسبت به سال گذشته، ارتقای خوبی داشته و کمترین مشکل را در این دوره در خصوص خدمات مالی داشتهایم.
وی ضمن ابراز تشکر و قدرداني از مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران به دليل مشارکت و هماهنگي مطلوب در خصوص برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: بانک صادرات ایران یک بانک بزرگ با قابلیتهای فراوان است و در نمایشگاه امسال بهترین عملکرد را داشته است و با ارائه خدمات مالی به ناشران و مراجعهکنندگان در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور مسئولانه و موفق عمل کرده است.
گفتنی است این بانک به منظور تسهیل و رفاه بیشتر ناشران، فروشندگان محصولات فرهنگی، بازدیدکنندگان و… بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از تاریخ ١٦ اردیبهشت ماه سالجاری به مدت ١١ روز در مصلی بزرگ تهران برگزار گردید با استقرار يک شعبه موقت، ٢٠ باجه online سپهری، نصب و راه اندازی بيش از ٣ هزار دستگاه کارت خوان متصل به حسابهاي بانک صادرات ايران در غرفه ها، استقرار٥١دستگاه خودپرداز سالنی و سیار و حضور ٣٥٠ نفر کارشناس خدمات مطلوبی را به علاقه مندان علم و فرهنگ ارایه نمود.