با استقلال مذاکره نمی کنم!

حسین فرکی در رابطه با اظهارات نجف نژاد که اعلام کرده فرکی هم می تواند جزو گزینه های استقلال باشد،‌ اظهار داشت: نمی دانم دوستان بر چه اساسی این بحث را مطرح کرده اند اما من هر گونه مذاکره با استقلال را تکذیب می کنم. من با سپاهان قرارداد دارم و درست نیست که این شایعات درباره حضور من در سایر تیمها مطرح شود.


وی در پاسخ به این سوال که با وجود قطعیت ادامه همکاری او از نظر مسئولان سپاهان،‌ چرا خودش در این باره مطمئن نیست،‌ عنوان کرد: من دچار مصدومیتی هستم که نیاز به استراحت دارم. هنوز وضعیتم مشخص نیست و شاید مثل فصل گذشته بخواهم عمل جراحی کنم و مدتی باید از فوتبال دور باشم. سال گذشته یک پایم را جراحی کردم و دیگر پایم هنوز وضعیت خوبی ندارد. پزشک من در مسافرت به سر می برد و منتظرم که بازگردد تا بعد از مشورت با او تصمیم بگیرم.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه چه زمانی تکلیفش مشخص می شود، تصریح کرد:‌ تازه چند روز از پایان لیگ برتر گذشته است و هنوز خیلی زود است که بخواهم درباره فصل بعد حرف بزنم. عجله ای ندارم و در اولین فرصت با مسئولان سپاهان در این باره صحبت می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم انجام عمل جراحی اولویتش سپاهان است،‌ اذعان داشت: من با سپاهان قرارداد دارم و قطعا اولویتم این تیم است اما نمی توانم با قطعیت چیزی را بگویم. هر اتفاقی بیفتد قطعا با توافق طرفین خواهد بود.

فرکی در خصوص رتبه سومی اش در نظرسنجی نود با وجود قهرمانی تیمش گفت: به گل محمدی و منصوریان تبریک می گویم. به هر حال این عنوان یک روز برای من بود و الان خیلی برایم مهم نیست که من انتخاب نشدم. این نظر مردم بوده و من به آن احترام می گذارم.

وی درباره اتفاقات تبریز و ادامه دار شدن این ماجرا با سفر وزیر ورزش به تبریز افزود: قبلا در این باره زیاد صحبت کردم و دیگری دلیلی نمی بینم که حرف بزنم چون کار من و سپاهان در لیگ چهاردهم به پایان رسیده است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا