ارتباطاتفناوری

آغاز به کار نمایشگاه «خدمات پس از فروش و ارتقا رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان» در تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، سامسونگ نیز امسال برای دومین سال متوالی، در این نمایشگاه حضور دارد و علاوه بر نمایش و معرفی جدیدترین محصولات خود، انواع گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین خدمات ویژه سازمانی (B2B) را معرفی می‌کند.
با توجه به گسترش رقابت شرکت‌های تولیدی و خدماتی در بازار و تأثیر آن در حقوق مصرف‌کنندگان، این نمایشگاه با هدف معرفی خدمات پس از فروش معتبر به مصرف‌کنندگان و توسعه خدمات بهینه در بازار برگزار شد.
سامسونگ هدف از شرکت در این نمایشگاه را ارتقا خدمت‌رسانی به مشتریان در همه زمینه‌ها توصیف می‌کند و سیاست اصلی خود را جلب رضایت مشتری می‌داند. از این رو، تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را حول این هدف سازمان‌دهی می‌کند. بنا به گفته بخش سرویس و خدمات پس از فروش سامسونگ، برقراری ارتباط متقابل و ماندگار بین سامسونگ و مصرف‌کنندگان، از چشم‌اندازهای مهم این بخش به شمار می‌رود. برای مثال می‌توان از راه‌اندازی مرکز تماس مشتریان موبایل سامسونگ با شماره تماس 42132، نام برد که با هدف تحت پوشش قرار دادن طیف گسترده‌تری از مخاطبان و ارتقا سطح کیفی پشتیبانی، به صورت اختصاصی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است.
یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های سامسونگ در زمینه خدمات پس از فروش، راه‌اندازی مرکز آکادمی مهندسی سامسونگ است. سامسونگ هدف از راه‌اندازی این آکادمی را تحقق مسئولیت اجتماعی خود و همچنین آموزش تکنیسین‌های خبره و ماهر می‌داند. به این ترتیب که با ارتقا سطح کیفی تعمیرکاران و تکنسین‌ها، سطح کیفی خدمات‌رسانی نیز افزایش خواهد یافت.
لازم به ذکر است نمایشگاه گارانتی، خدمات پس از فروش و ارتقا رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان تا هشتم خردادماه در مصلی امام خمینی بر پا است. در این نمایشگاه، بیش از 40 برند و شرکت معتبر ارائه‌دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش حاضر هستند و به معرفی خدمات خود می‌پردازند.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا