افزایش تمایل مشتریان تهرانی به خرید گوشی های آی فون

به گزارش خبرنگار موبنا، مدتی است که میزان تقاضا برای انواع گوشی های آی فون از جمله 6 اپل به طور چشمگیری افزایش یافته است.
فروشندگان این برند معتقدند که هم اکنون اپل در ایران بیشتر به برند تجملاتی مرسوم شده است به همین جهت بیشتر مشتریان، این گوشی را صرفا به دلیل اپل بودن خریدارای می کنند.
آنها بر این باورند که نیمی از کاربرانی که به خرید گوشی های آی فون در بازار روی آورده اند از کارایی گوشی اطلاعات چندانی ندارند.
در همین حال برخی دیگر از کارشناسان بازار معتقدند که با آشنایی کاربران دیجیتالی بیشتر مشتریان به خرید گوشی های هوشمند از جمله آی فون در بازار روی آورده اند.
این اظهارات در حالی بیان می شود که هم اکنون میزان تقاضا برای انواع گوشی های آی فون به طور چشمگیری افزایش یافته و در ویترین بیشتر مغازه ها نمونه های این گوشی آمریکایی دیده می شود.
گوشی آی فون 6 با ظرفیت 16 و 64 گیگابایتی با گارانتی غیر رسمی به ترتیب با قیمت دو میلیون و 180 هزار تومانی و دو میلیون و 700 هزار تومانی درسطح بازار تهران عرضه می شود.
عرضه گسترده گوشی های آی فون 6 در حالی صورت گرفته که آی فون 6 پلاس نیز به وفور در ویترین مغازه ها دیده می شود اما مشتریان رغبت چندانی برای خرید این مدل نشان نداده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا