قلب اسلام در مسجدالاقصی می‌تپد

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان، با تاکید بر اینکه روز قدس منحصر به فلسطین نیست، خاطرنشان کرد: این روز، روز حق علیه باطل و مظلومان علیه مستکبران است و روز دفاع از پیامبر اسلام(ص) است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی اول با یک توطئه جهانی میلیون‌ها نفر به خاک و خون کشیده شدند، دولت عثمانی پاشیده شد و کشورهای اسلامی بین دولت‌های سلطه‌گر تقسیم و فلسطین سهمیه انگلیس شد. وی اضافه کرد: بعد از مدتی براساس توطئه‌هایی هماهنگ، فلسطین از سلطه انگلیس خارج و یهودیان ساکن این سرزمین شدند و رژیم اشغالگر قدس به رسمیت شناخته شد که تصمیم گرفتند اسلام را به نابودی بکشانند.

وی با بیان اینکه در جنگ‌های بعد از انقلاب کشورهای اسلامی پیروز میدان بودند، به قدرتمند بودن ایران در بسیاری از عرصه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا همیشه قصد داشته با توطئه‌هایی جلوی پیشرفت ایران را از نظر علمی بگیرد اما کشور ما با حمایت‌های رهبر کبیر انقلاب و تدبیرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه جهان درخشیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رتبه ایران از لحاظ علمی 15 است، گفت: ایران همچنین رتبه سوم در استخراج سلول‌های بنیادین در دندان شیری، رتبه پنجم در امنیت فضای مجازی، رتبه ششم در ساخت زیردریایی و رتبه دوم در ساخت پهبادهای رادارگریز را دارد و این همه افتخار بر خلاف میل استکبار جهانی به دست آمده است.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مسائل هسته‌ای گفت: مساله ساخت سلاح هسته‌ای براساس ایده و افکار منافقین بود و این مسأله باعث شد ایران همواره مورد اتهام قرار گیرد.

وی افزود: در سال 90 ما موفق به استخراج 19 هزار سانتریفیوژ شدیم که این مسأله باعث شد آمریکا به مذاکره با ایران تن دهد. کارخانه‌ای عنوان کرد: کشور ما تاکنون به تعهدات خود عمل کرده اما آمریکا نه تنها به تعهدات خود در رابطه با تحریم‌ها عمل نکرد بلکه بیش از 100 شرکت را نیز به لیست تحریم‌ها افزود.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بیشترین و قدرتمندانه‌ترین حمایت‌ها و دفاع‌ها را از انسان‌های شجاع و متدین این تیم داشته‌اند اما در کنار آن هشدارهایی در خصوص اینکه آمریکا فکر نابودی تسلیحات ایران را دارد، مطرح کرده‌اند.

نماینده همدان یادآور شد: در شب گذشته زیاده‌خواهی‌های آمریکا افزایش یافت و مثل همیشه جلسه را ترک کردند چرا که در اکثر مواقع از این شیوه استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه کشور ایران حدود 30 سال است در تحریم 100 درصد دفاعی قرار دارد، گفت: اگر این مذاکرات به نتیجه برسد 20 درصد از مشکلات اقتصادی حل می‌شود.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر جا تحریم باشد ما موفق‌تر هستیم، افزود: اگر بخواهند به تحریم‌ها ادامه دهند رهبر معظم انقلاب نقشه و راهبرد اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا