پیشنهادهایی برای تخلیه بنیامین

محمد صفا جویی
سال‌ها این حالت را داشت ولی این روزهای اخیر حالش رو به وخامت گذاشته و نزدیکانش نقل می‌کنند نمی‌شود او را بدون ژلوفنی در يك دست و از آن ماساژورهای شکل اختاپوس در دست ديگرش یافت. اساسا خیلی‌ها -به خصوص در این دو سال- حالت مشابه ایشان را داشته و دارند و دل‌شان مثل
سیر و سرکه می‌جوشد و هی پس و واپس می‌زند. بنیامین پیش از توافق ایران و 1+5 خیلی تهدیدها کرده بود و گفته بود اگر توافق شود فلان کارها را خواهد کرد و فلان کارها را نخواهد کرد. در ادامه پیشنهاداتی آورده‌ام برای بنیامین نتانیاهو و مشابهانش تا با انجام آن کارها پس از توافق هسته‌ای آرام گیرند:
فریاد زدن: پیشنهاد می‌کنم ایشان یک عدد بالش روبه‌رویش قرار دهد، صورتش را کاملا مقابل آن قرار داده، سپس نفسش را در سینه حبس کرده و به سمت بالش هجوم بیاورد به گونه‌ای که دهانش وسط بالش را در بر گیرد، آنگاه فریاد زند. تا جایی‌که می‌تواند برای فریاد زدن نیرو بگذارد، فقط حواسش به عواقب احتمالی باشد.
سفر رفتن: پیشنهاد می‌کنم ایشان یک کوله حاوی لوازم ضروری سفر آماده کند، سوار تاکسی شده و سر جاده پیاده شود. آن جا انگشت شستش را خارجی طور به سمت جاده بگیرد تا یکی او را سوار کند. هیچ هایک طور. بالاخره یک کامیونی، اتوبوسی، ماشین مشکوکی چیزی پیدا می‌شود که او را سوار کند و در هر صورت هم اتفاقاتی برایش می‌افتد که باعث می‌شود سه سوت، دل نگرانی‌هایش را فراموش کند. اگر هم احیانا جایی پیاده شد، به کوهی، جنگلی، غاری جایی پناه ببرد و همان جا زندگی جدیدی را آغاز کند.
خودآزاری: پیشنهاد می‌کنم ایشان خودش را آزار دهد تا حواسش پرت شود. مثلا گوشه ناخن‌هایش را آن قدر بجود تا به استخوان برسد. یا مثلا سرش را به صورت متناوب به دیوار بکوبد. یا مشتش را توی تیر چراغ برق بکوبد و خلاصه کارهایی از این دست. اینجوری درد جدیدی برایش ایجاد می‌شود که درد بزرگش را فراموش خواهد کرد و از آنجا که خود کرده را تدبیر نیست، حرصش هم می‌گیرد و کلا اصل ماجرا فراموشش می‌شود.
کاشتن نهال: پیشنهاد می‌کنم ایشان برای اینکه مجبور نشود به قول استاد، آب را آنجا که می‌سوزد بریزد، نهال بکارد. گلدانی بخرد، نهالی بکارد، کودی بدهد، آبی بدهد، نوری بدهد و خلاصه از این کارها. مشاغل و مناصب پیشینش را هم کلا فراموش کند.
تاسیس نشریه: پیشنهاد می‌کنم ایشان یک نشریه تاسیس کند و در آن، تا جایی‌که دلش می‌خواهد به باعث و بانیان این توافق فحش و فضیحت نثار کند. از دهان ملت تیتر بزند که ما راضی نیستیم، یا خبر مرگ این و آن را تیتر یک کند و خلاصه یکجوری خودش را تخلیه کند، چون تخلیه نشدن برای سلامتی سم است.

امضا: چرت نویس‌

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا