از تمدید یک مهلت تا دیدار با 316

با توجه به استقبال به عمل آمده از سوی نهادها و فیلمسازان و همچنین درخواست‌های رسیده مبنی بر تمدید مهلت ارائه آثار، نظر ستاد اجرایی دومین جشنواره «روحانی و سینما» مهلت ارائه آثار را که پیش از این 21 تیرماه اعلام شده بود تا 10 مرداد ماه 94 تمدید کرد.

براین اساس، کلیه فیلمسازان و افراد متقاضی می‌بایست تا پایان وقت اداری آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ (حوزه هنری)، طبقه همکف، دبیرخانه مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری ارسال کنند.

دومین جشنواره روحانی و سینما در دو بخش اصلی «فیلم بلند داستانی» که از سال ۱۳۵۷ تا جشنواره سی و سوم فجر تولید شده‌اند، «فیلم مستند» از سال ۱۳۹۲ به بعد و بخش جنبی «برنامه‌های تلویزیونی» که از سال ۱۳۵۷ به بعد تهیه شده‌اند، شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

علاقه‌منندان برای اطلاع از جزئیات فراخوان و بخش‌های جشنواره می‌توانند به آدرس rohanicinema.ir/misc.php?t=5&id=487 مراجعه کنند.

نمایش « تخلف میزانسنیک سهراب » به روی صحنه رفت

نمایش « تخلف میزانسنیک سهراب » یکشنبه ۲۱تیرماه در تماشاخانه استاد انتظامی به روی صحنه رفت. این نمایش تا 9مرداد هرشب به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی ، نمایش” تخلف میزانسنیک سهراب “به نویسندگی و کارگردانی “حمید دهقانی” اجراهای خود رادر تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان آغاز نمود.

این نمایش داستان سهراب پاکزاد است که آرزوهای بزرگی در سر داردو همیشه به آنها فکر می کند. اما کنترل زندگی و فکرش از دست او خارج می شود.

شهروز دل افکار، حسین امیدی، حسام محمودی، فرزانه سهیلی، فرانک کلانتر، داراب داداش زاده، سیما بابایی بازیگران این نمایش هستند .

مجید عبدی (دستیار کارگردان)،الهه برادران (منشی صحنه)، محمد لسانی، معین طاهری(مدیر صحنه)امین خطیبی (مجری طرح)، الهه حاجی زاده(مشاوره رسانه ) عوامل اجرایی این نمایش هستندلازم به ذکر است این نمایش از ۲۱تیرماه تا۹مرداد درخانه هنرمندان به روی صحنه می رود.

عوامل فیلم «316» به خانه هنرمندان می‌روند

نشست نقد و بررسی «۳۱۶» به کارگردانی پیمان حقانی روز چهارشنبه ۲۴ تیرماه با حضور عوامل این فیلم در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش مشاور رسانه ای فیلم، «316» عنوان دومین فیلم بلند پیمان حقانی است که از تاریخ 16 خرداد ماه سال جاری اکرانش در این گروه سینمایی آغاز شده و این فیلم تا کنون و با گذشت یک ماه از اکرانش، با استقبال مخاطبان این گروه سینمایی مواجه شده است.

بنا بر سلسله جلسات متوالی گروه هنر و تجربه، نشست نقد و بررسی این فیلم روز چهارشنبه 24 تیرماه در خانه هنرمندان با حضور پیمان حقانی، کارگردان و حمیدرضا کشانی فیلمنامه نویس این فیلم در خانه هنرمندان برگزار می شود. نمایش این فیلم سینمایی از ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان آغاز و سپس از ساعت ۱۹ جلسه نقد و بررسی با حضور مجید اسلامی، منتقد سینما خواهد بود.

«٣١٦» عنوان دومین فیلم بلند پیمان حقانی است، او پیش از این کارگردانی فیلم «مردی که گیلاس هایش را خورد» با بازی حامد بهداد و حسن پورشیرازی را در کارنامه خود دارد. او در دومین فیلمش قصه متفاوتی را سوژه فیلم خود قرار داده و این فیلم بدون بازیگر روایتگر داستان زندگی زنی شصت و سه ساله است که این قصه از طریق کفش ها، دست ها و پاها روایت می شود.

بخشی از قصه فیلم در تاریخ معاصر روایت می شود و بخش هایی از اتفاقات مربوط به انقلاب اسلامی ایران و سالهای جنگ و هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده می‌شود.

«پپرونی برای دیکتاتور» به صحنه می‌رود

نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به طراحی و دراماتورژی علی احمدی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

این نمایش که تازه ترین اثر گروه تئاتر «بداهه» است، از 13 مردادماه در تالار استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

خسرو احمدی، ژاله صامتی، محسن کیایی، شیوا ابراهیمی،پژمان جمشیدی و سینا کرمی بازیگران این نمایش‌اند. همچنین خسرو احمدی (تهیه‌کننده)، محمد قدس (مشاور تهیه و تولید)، امیر سرافرازیان (طراح صحنه)، سارا یحیایی و نسیم تقی پور (طراح لباس)، سجاد باقری (مدیر تولید و دستیار کارگردان)، یاس سنجری (منشی صحنه)، ماهان شهیدی‌زاده (مدیر صحنه)، نوشین جعفری(عکس)، علیرضا حسینی و فرید حسینی (مدیر روابط عمومی و تبلیغات)، مهرانگیز قهرمانی (مشاور رسانه‌ای) و فرشید عسگری (متریال تبلیغات) دیگر عوامل اجرایی اند.

کمال تبریزی و حسن معجونی به پردیس چارسو می آیند

کمال تبریزی کارگردان، مهدی کریمی تهیه کننده و محمد حسن معجونی بازیگر فیلم «از رییس جمهور پاداش نگیرید»، چهارشنبه 24 تیرماه ساعت 21:15 به پردیس سینمایی چارسو می روند تا همراه با مخاطبان به تماشای این فیلم بنشینند.

اکران فیلم سینمایی «از رییس جمهور پاداش نگیرید» به کارگردانی کمال تبریزی پس از هفت سال توقیف از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است.

در این فیلم حسن معجونی، آتیلا پسیانی، احمد آقالو، بهمن زرین‌پور، صابر ابر، آشا محرابی، رضا بهبودی، روح‌الله حق‌گوی لسان، اصغر نقی‌زاده، بهنام وطن و… بازی می کنند.

«از رییس جمهور پاداش نگیرید» داستان یکی از مدیران ارشد دولتی است که به صورت کاملا اتفاقی به سفر حج می‌رود و در این سفر اتفاقاتی برایش می‌افتد که ظاهرش خوشایند نیست، اما همه این اتفاقات ناخوشایند باعث می‌شود به معنا و مفهومی از سفر دست پیدا کند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا