ظریف، صالحی و فانی در راه مجلس

بر این اساس اولین دستور کار جلسه  علنی هفته جاری، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

نمایندگان مجلس هفته جاری همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح استفساریه قانون پولی بانکی کشور را بررسی خواهند کرد.

علاوه بر این بررسی دیگری از کمیسیون اقتصادی در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم نیز در دستور کار جلسات علنی مجلس قرار دارد.

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد نیز هفته جاری در دستور کار مجلس قرار دارد.

علاوه بر این وکلای ملت در هفته جاری گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد ایرادات شورای نگهبان به لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم را نیز بررسی خواهند کرد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز هفته آینده در دستور کار مجلس قرار دارد.

علاوه بر این بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح اساسنامه شرکت ملی نفت نیز که از ابتدای سال جاری در دستور کار مجلس قرار داشت این هفته نیز در دستور کارصحن علنی ثبت شده است.

بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد طرح اعمال بخشودگی جرایم قانون مالیات‌های مستقیم به قانون موسوم به تجمیع عوارض و برقراری مالیات غیرمستقیم، قوانین بودجه سنوات ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ نیز در دستور کار جلسات علنی هفته جاری قرار دارد.

نمایندگان مجلس در هفته جاری همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش شور دوم کمیسیون انرژی در مورد طرح حمایت از صنعت برق کشور نیز هفته جاری در دستور کار مجلس قرار دارد.

هفته جاری، فانی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سئوالات روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه به صحن مجلس فرا خوانده شده است.

علاوه بر این بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور نیز هفته جاری در دستور کار مجلس قرار دارد.

سه شنبه هفته جاری ظریف وزیر امور خارجه و صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برای ارائه گزارشی از توافق هسته‌ای در نشست علنی مجلس حضور خواهند یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا