مجمع عمومی عادی سالیانه بانک حکمت ایرانیان برگزار شد

“به ازای هر 10هزارسهم 700 هزار ریال سود به سهامداران تعلق گرفت”

در این مراسم که در حضور نماینده سازمان بورس و اراق بهادار و بازرس قانونی بانک تشکیل شد، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجیدمجمع به طور رسمی با انتخاب اعضای هیات رئیسه مجمع وارد دستور جلسات خود گردید. در ابتدا دکتر عباس عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان  به ارایه اهم فعالیت های بانک حکمت ایرانیان در سال گذشته پرداخت و عنوان کرد:رکود ناشی از بحران مالی در جهان و تاثیرپذیری مستقیم یا غیر مستقیم فضای کسب و کار داخل کشور از این روند، شرایط سختی را در سال گذشته برای فعالان اقتصادی به وجود آورد، بانک حکمت ایرانیان نیز  با اتکا به خداوند متعال بعنوان حلقه ای از این زنجیره تمامی سعی و توان خود را به کاربست تا ضمن حضوری فعال در عرصه اقتصادی کشور همواره حفظ منافع سهامداران و رضایتمندی مشتریان را در الویت های خود قرار دهد.

ایشان ضمن اعلام برنامه های بانک در سال جاری اظهارداشت: بانک حکمت ایرانیان در نظر دارد در یک سیستم برنامه محور حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهد و  سه محور اساسی

1- سودآوری شعب

2- ارایه تسهیلات و توجه به مطالبات معوق

3- تمرکز و توسعه بانکداری الکترونیک را مورد توجه قرار دهد.

مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان افزود: البته در این بین  از ایجاد محصولات جدید برطبق نیاز و رضایت مشتری غافل نخواهیم شد و همچنان در ادامه فعالیت خود با جدیت به این امر می پردازیم تا موجبات اغنای مشتریان و رونق در کسب و کار کشور را فراهم سازیم.

وی خاطر نشان کرد:امیدواریم سهامداران با حضور مستمر و ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در ارایه هرچه بهتر و شایسته تر خدمات و عملکرد این بانک در دوره های آتی ما را یاری نمایند.

در این مجمع پس از ارایه گزارش عملکرد از سوی مدیر عامل بانک، ‌سهامداران با تصویب صورت های مالی به بررسی و تصمیم گیری در خصوص دیگر موضوعات دستور جلسه پرداختند.

همچنین در این مجمع با احتساب سود قابل تقسیم ، مبلغ 86 ریال به هرسهم تخصیص یافت که با تصویب سهامداران معادل 81 درصد آن به مبلغ هر سهم 70 ریال بر طبق زمانبندی تقسیم خواهد شد.

انتخاب موسسه حسابرسی  فاطر وهمکاران به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل اصلی و موسسه حسابرسی  رهیافت به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس علی‌البدل و انتخاب روزنامه‌ اطلاعات و دنیای اقتصاد به‌عنوان روزنامه‌ های کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های بانک همچنین حق حضور در جلسات و پاداش هیات مدیره بانک در سال 94 از دیگر تصمیمات مجمع عمومی بانک حکمت ایرانیان بود که مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا