سرخیو رومرو، جانشین والدس یا دخیا؟

آنها شب گذشته توانستند سرخیو رومرو، دروازه بان تیم ملی آرژانتین را به انتقالی آزاد به خدمت بگیرند. رومرو زمانی در آلکمار زیر نظر لوئیس فان خال کار کرد و حتی قهرمانی در لیگ هلند را با هم تجربه کردند.
رسانه های انگلیسی از رومرو به عنوان جانشین ویکتور والدس،دروازه بان دوم فصل گذشته یونایتدها، نام برده اند اما بعید نیست که ورود این ملی پوش آرژانتینی، روند جدایی داوید دخیا از منچستریونایتد را تسریع کند. دخیا تنها تا تابستان آینده با شیاطین سرخ قرارداد دارد و ماندن او در الدترافورد در فصل پیش رو، به این معنی است که این باشگاه از جدایی او در تابستان آینده هیچ درآمدی نخواهد داشت.
صحبت های فان خال در مراسم معارفه رومرو هم نشان می دهد که او به این دروازه بان آرژانتینی تنها به عنوان دروازه بان دوم فکر نمی کند:” چه دخیا برود و چه نه، این تهدید همیشه وجود دارد و ما باید مراقب باشیم. باید مطمئن باشیم که آماده هستیم و به همین دلیل، فکر می کنم خیلی خوب است که سرخیو رومرو را به خدمت گرفتیم.”
دخیا سخت مورد توجه رئال مادرید است و این باشگاه، او را به عنوان دروازه بان اول آینده شان در نظر دارند؛ هرچند مخالفت منچستریونایتد باعث شد تا آنها به تازگی کیکو کاسیا را به خدمت بگیرند اما بعید است در صورت موافقت منچستریونایتد، فلورنتینو پرز تردیدی در خرید دخیا به خود راه بدهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا