شفیعی: می‌خواهم دروازه‌بان تراکتور باشم!

خالد شفیعی در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: شرایط خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. آماده هستیم تا گام اول را با قدرت برداریم و با انرژی هر چه تمام تر تراکتور واقعی را نشان بدهیم.

او در مورد دیدار با نفت‌تهران که پارسال هم در فینال با آنها بازی داشتند و امسال هم در اولین بازی لیگ رو در رویشان قرار می‌ گیرند ادامه داد: تمام تمرکزمان را روی خود بازی گذاشتیم نه حواشی اش انشاالله که بتوانیم کار را با قدرت شروع کنیم تا چیزی به اما و اگر نکشد.

این بازیکن در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: از ناحیه سر مصدوم شدم ولی مشکل خاصی وجود ندارد. در تمرین ضربه سر من خورد و ابرویم شکاف برداشت ولی من سر بانداژ کردم و به بازی برگشتم. زیرا یک جلسه تمرین هم برایم مهم است و نمی‌ خواستم آن را از دست بدهم.

مدافع سرخپوشان تبریز در مورد این مساله که خیلی ها می‌ گویند تراکتورسازی قهرمان می‌ شود نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من این مدلی حرف زدن و اینکه بخواهیم از الان بگوییم تراکتور قهرمان می‌ شود خوب نیست و فشار مضاعف می‌ آورد. ما تلاش می‌ کنیم و زحمت می‌کشیم و بقیه اش دست خداست ولی دوست داریم بالاخره امسال یک جام به هواداران آذری عزیز بدهیم زیرا مایه افتخار است.

شفیعی در پایان در مورد اینکه قرار است در لیگ پانزدهم در چه پستی برای تراکتورسازی به میدان برود افزود: من پارسال هم در سمت راست و هم در سمت چپ دفاع وسط بازی می‌ کردم و واقعا برایم فرقی نمی‌ کند کجا بازی کنم. هر جا که نیاز باشد، آنجا قرار می‌ گیرم حتی اگر بخواهند درو دروازه هم می‌ ایستم چون مهم این است تراکتور موفق باشد. چه بازی کنم چه نکنم هدفم موفقیت تراکتور است و این کادرفنی است که تشخیص می‌ دهد چه کسانی بازی کنند. امسال در جو دوستانه تراکتور با همدیگر رقابت سالم داریم و همگی به فکر موفقیت تیم ما هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا