عباسی: امیدوارم دربی تماشاگرپسند باشد

به نقل از تسنیم، سعید عباسی در خصوص برگزاری سمینار مدیران لیگ برتری با مدرسان ایتالیایی اظهار داشت: قطعاً اینگونه مراسم و سمینارها می‌توانند به شناخت ما از قوانین روز فوتبال و فیفا کمک کنند. قوانین فوتبال یک چیز است و آن هم قوانین فیفاست.

وی ادامه داد: مشکلاتی که برای ما در بحث قراردادها و چه قراردادهای داخلی و خارجی پیش می‌آید به خاطر عدم شناخت کافی از قوانین فدراسیون جهانی فوتبال است که باعث می‌شود مشکلات عدیده‌ای برای باشگاه‌ها به وجود آید و باشگاه‌ها با جرائم سنگین روبه‌رو شوند، ضمن اینکه ما باید قوانین قراردادهای داخلی را هم یاد بگیریم که اینگونه سمینارها می‌تواند به این مسئله کمک کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در واکنش به عدم حضور کارلوس کی‌روش در ایران و تمام نشدن مرخصی او عنوان کرد: مشخصاً شناخت از مسائل حقوقی می‌تواند به ما کمک کند و ما باید در شناخت قوانین فیفا به روز باشیم تا دچار مشکل نشویم، چون ممکن است از برخی قوانین تلقی غلط داشته باشیم و تمامی این مسائل ختم به این شود که با جرائم مالی سنگین روبه‌رو شویم.

عباسی درباره دربی روز جمعه تبریز بین گسترش فولاد و تراکتورسازی گفت: مسلماً هر دو تیم می‌خواهند خودشان را برای بازی آماده کنند هرچند هنوز هیچ تیمی در لیگ ایران به آمادگی 100 درصد نرسیده است. در کل امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی به نمایش گذاشته شود. البته باید بگویم امیدوارم که هماهنگی بین بازیکنان ایجاد شود تا هواداران از فوتبال لذت بیشتری ببرند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از باشگاه‌ها روی پیراهن خود از چند اسپانسر استفاده می‌کنند، اظهار داشت: عادی‌ترین حالت این است که یک اسپانسر روی پیراهن وجود داشته باشد، اما می‌بینیم به خاطر مشکلات مالی در طول فصل چند اسپانسر روی پیراهن تیم‌ها وجود دارد و حتی دیده شده که اسپانسر جام حذفی و لیگ برتر یک تیم فرق می‌کند. اگر تیمی از چند اسپانسر روی پیراهنش استفاده می‌کند به خاطر مشکلات مالی است که امیدوارم حل شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان در خصوص عدم استقبال تعداد زیادی از مدیران لیگ برتری از سمینار مدرسان ایتالیایی تصریح کرد: باید ببینیم که ما چقدر به این سمینارها نیاز داریم!

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا