خناری‌نژاد: حسرت مدال را نمی‌خورم

به نقل از ایسنا هادی خناری نژاد، با بیان این که برای کسب مدال در قهرمانی مردان آسیا بهترین برنامه خود را اجرا کردم، اظها‌ر کرد: از این که در هیروشیمای ژاپن به مدال دست پیدا نکردم، حسرت نمی خورم و ناراحت نیستم، زیرا کار خود را به خوبی انجام دادم و تنها با دو دهم اختلاف از مدال برنز فاصله گرفتم.

وی خاطر‌ نشان کرد: با وجود این که اجرایم به ویژه‌ هنگام فرود بی نقص بود و کمتر خطا دادم، اما نمی دانم به چه دلیل داوران جریمه‌های زیادی را به من دادند. هر چند مطمئنم حق من این همه جریمه نبود.

خناری نژاد با تاکید بر این مساله که از عملکرد خود در قهرمانی مردان آسیا راضی هستم و کم کاری نکردم، گفت: اگر چه در این تورنمنت چهارم شدم، اما با تمرینات سنگین و فشرده‌ای که پشت سر گذاشته بودم و با اجرای خوبی که در ژاپن داشتم، مقام چهارم حکم مدال را برای من دارد و از این عنوان ناراحت نیستم، چون اجرای قابل قبول و بدون خطایی را به نمایش گذاشتم و کم کاری نکردم.

عضو تیم ‌ملی ژیمناستیک در دار حلقه، اظها‌ر کرد: تمام تلاشم بر این مبنا بود که با کسب مدال در قهرمانی مردان آسیا از ژیمناستیک خداحافظی کنم، چون واقعا از شرکت در اردوهای پی در پی تیم ‌ملی و حضور در تورنمنت‌های مختلف خسته شدم و دیگر توان ادامه مسیر را ندارم . هر چند در حال‌ حاضر نیز که جایگاه چهارم را کسب کردم برای من فرقی نمی‌کند و فکر می‌کنم با کسب این عنوان نیز دین خود را به ژیمناستیک ادا کردم.

وی در پایان ا‌ضافه‌ کرد‌: شرایط زندگی‌ام در حال‌ حاضر از نظر مالی به گونه‌ای است که دیگر نمی‌توانم از طریق ژیمناستیک به آن سر و سامان بدهم بنا‌بر‌این دوست دارم پس از این دیگر به زندگی‌ام برسم و تنها به اردوی تیم ‌ملی و مسابقات فکر نکنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا