اصلاح نظام بانکی لازمه دست‌یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی

محسن صرامی فروشانی درگفت و‌گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت با تاکید برضرورت تسریع در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی گفت:تمامی نهادها در ضرورت فراهم آوردن شرایط لازم برای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید دارند،اما باید این تلاش‌ها کارشناسی وهماهنگ شوند.

نماینده مردم خمینی شهر درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: دربند 9 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر لزوم تقویت همه جانبه نظام مالی کشور با اهدافی مانند پاسخگویی به نیازهای اقتصاد ملی تاکید شده که برای انجام این مهم نیاز به اصلاح ساختارهای اقتصادی است.

صرامی فروشانی افزود: یکی از نیازهای ملی در اقتصاد کشور، تامین مالی بخش تولید است که برای انجام این مهم باید بانک های کشور فعال شوند.

رونق تولید از نیازهای اقتصاد ملی است

این نماینده مردم درمجلس نهم در این رابطه همچنین تاکید کرد:یکی از اولویت‌های اصلی در اقتصاد کشور رونق تولید است که درصورت اصلاح و تقویت همه جانبه نظام مالی می توان پاسخگوی نیازهای اقتصاد ملی بود.

این عضوکمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد: وزیراقتصاد درخصوص تدوین لایحه اصلاح نظام بانکی  اظهارداشته که، تدوین لایحه مذکور در مراحل پایانی است، تصویب لایحه در جهت اصلاح اصولی و سیستمی نظام بانکی کشور بوده که در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛در بند 9 اقتصاد مقاومتی آمده است: اصلاح و تقویت همه‌ جانبه‌ نظام مالی کشور با هدف پاسخگویی به نیازهای اقتصاد ملی، ایجاد ثبات در اقتصاد ملی و پیشگامی در تقویت بخش واقعی.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا