تیم‌های روبروی خود را دست کم نمی‌گیریم

به نقل از مهر، امیر شمسایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ناگویا اوشنز ژاپن، اظهار داشت: قبل از هر چیز از تماشاگران اصفهانی تشکر می کنم که به موقع به کمک آمدند و یار ششم ما بودند. ما می دانستیم که این بازی شبیه فینال است و حکم مرگ و زندگی دارد.

وی در ادامه افزود: بعد از بازی با کویت، با وحید و کادرفنی چندین جلسه برگزار و ساعت‌ها فیلم بازی ژاپن را آنالیز کردیم. بازی بسیار قشنگی بود و فکر می‌کنم کسانی که برای تماشای بازی آمده بودند، لذت بردند چرا که هم تیم ژاپن و هم تیم ما یک بازی خوبی ارائه داد و امروز شاهد یک بازی فراتر از سطح فوتسال آسیا بودیم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در پاسخ به این سوال که چرا وحید شمسایی در طول ۴۰ دقیقه استراحت نکرد، یادآور شد: وحید را من بزرگ کرده‌ام، فیزیک بدنی او با تمام بازیکنان دنیا فرق می کند و بازیکن خاصی است، ما اگر احساس می کردیم او خسته است تعویضش می کردیم. شرایط نیمه دوم به گونه ای پیش رفت که احساس کردم به حضور او در زمین نیاز داریم.

امیر شمسایی ادامه داد: وحید تمام نشدنی است، قبل از این رقابت ها به او گفتم امسال دیگر سال آخر است، اما فکر می کنم با این شرایط دو سه سال دیگر می تواند بازی و برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

وی در خصوص درخشش وحید شمسایی در این بازی یادآور شد: بازی‌های بزرگ مال آدم‌های بزرگ است، در رئال رونالدو و در بارسلونا مسی نتایج بازی ها را تعیین می کنند. در گذشته در تیم ملی فرانسه می گفتند هر موقع ما گرفتار می‌شویم توپ را به زیدان پاس می دادیم تا ما را نجات دهد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درمورد حضور خسوس، سرمربی سابق تیم ملی در سالن محل برگزاری مسابقات بیان داشت: من به این مسئله توجه نداشتم ولی فکر می کنم در این زمان کار خوبی نبود، من در رختکن به آقای افتخاری هم گفتم و اعتقاد دارم این کار حرفه ای نبود. چیزی که به من و تیمم مربوط است این است که فکر نمی کنم کار جالبی بوده باشد.

شمسایی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید کسانی در فدراسیون فوتبال ایران برای عدم نتیجه گیری تیم شما تلاش می کنند، گفت: در فدراسیون فوتبال چنین چیزی سراغ ندارم، کفاشیان و افتخاری متفق القول هستند که تیم ما قهرمان می شود.

وی در خصوص بازی فردای تیمش با نفت الوسط عراق، تصریح کرد: من قبلا هم گفتم که در این مسابقات پنج فینال پیش رو داریم که سه تای آنها با موفقیت پشت سرگذاشته شد، درست است که این بازی سخت ترین بازی بود، اما ما برای تیم عراق احترام قائلیم و هیچ وقت این تیم را دست کم نمی گیریم، هنوز کار ما تمام نشده است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا