نگاهی به بازی Mafia III، سربازی که بازهم به یک خرابکار تبدیل شد!

بازی Mafia III اتفاقات شهر New Orleans آمریکا در سال 1968 که به عنوان سال پر همهمه و پرآشوبی در تاریخ آمریکا شناخته می شود را به تصویر می کشد. محیط این بازی، شهر New Orleans را با هیاهوی بسیار، مدهای لباس گوناگون و همچنین موسیقی ها و ماشین های بسیار مختلفی نشان می دهد.جزییات بیشتر، تصاویر و تریلرهای این بازی را در ادامه مطلب در دسترس خواهند بود.

داستان بازی Mafia III نشان می دهد که شهر New Orleans چگونه در سال 1968 به عنوان پناهگاهی امن برای گروه های منحرف و خرابکار شناخته می شود و چگونه خلافکاران ایتالیایی کنترل شهر را بر عهده دارند. در این بین پلیس و سیاستمداران شهر نیز با همدستی با این نیروهای خلافکار در بهم ریختگی هرچه بیشتر آن دست دارند.

بازی Mafia III داستان شخصی به نام لینکلن کلی را دنبال می کند که پس از بازگشت از جنگ ویتنام به دنبال یک زندگی جدید می گردد. لینکلن که از بچگی یتیم بوده است پس از یافتن وکیل پدر و برادرش همچون خانواده اش به یکی از خلافکاران سیاه پوست شهر تبدیل می شود. پس از آنکه خانواده جدید لینکلن توسط دسته ای از خرابکاران ایتالیایی مورد خیانت قرار می گیرد او برای گرفتن انتقام وارد یک جنگ بزرگ و خطرناک می شود تا آشوب جدیدی در شهر ایجاد شود و توازن قدرت میان گروه های خلافکار از بین برود. در ادامه داستان لینکلن با دیگر خلافکاران شهر متحد می شود تا یک امپراطوری و یک خانواده جدید را تشکیل دهد.

در میان روایت داستانی این بازی، بازیکنان برای انتخاب مسیر انتقام و تاسیس امپراطوری باید از زیرکی، احتیاط و فریب استفاده کنند و یا به زور و قدرت نمایی متوسل شوند. Mafia III ترکیبی از روایت سینمایی و قصه گویی است که با توجه به انتخاب های بازیکنان این رویه تغییر پیدا می کند.
منبع: شهر سخت افزار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا