تارتار: تساوی مقابل نفت، دست کمی از برد ندارد

به نقل از تسنیم مهدی تارتار در خصوص دیدار تیم‌های صبای‌ قم و نفت تهران که به تساوی یک بر یک انجامید اظهار داشت: تیم ما بازی را خیلی خوب شروع کرد و به گل زود‌‌هنگام نیز دست یافت اما همین گل کافی بود تا ما تا دقیقه 90 بازی تحت فشار قرار بگیریم.

وی ادامه داد: نفت در حال حاضر یکی از 8 تیم برتر آسیاست و شماری از بهترین نفرات را در تیم خود دارد و تیم ما کار بزرکی کرد که با این شرایط توانست نفتی‌ها را در زمین خود متوقف کند. تفکرات علی دایی در این بازی به‌ خوبی جواب داد و ما خیلی خوب در این مسابقه راه‌های نفوذ حریف را بسته بودیم.

مربی صبا در خصوص اعتراض بازیکنان نفت و هواداران این تیم نسبت به بازی با تاخیر صبا، یادآور شد: من سال‌هاست علی دایی را می‌شناسم و اعتقاد دارم او مربی‌ای نیست که به بازیکنانش بگوید در زمین مسابقه به دنبال وقت‌کُشی باشند و خودشان را به زمین بیندازند. طبیعی بود که نفت در این بازی برای جبران گل خورده رو به بازی تهاجمی بیاورد و تیم ما را تحت فشار قرار دهد، در این شرایط ناخواسته بازیکنان ما مجبور به بازی دفاعی شدند. حتی در این فشار رضا حقیقی هم دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

تارتار با تاکید بر اینکه تیمش از نظر مهره و شرایط بدنی نسبت به تیم نفت قابل قیاس نیست، عنوان کرد: نفت در بهترین زمان نفرات مدنظرش را در فصل نقل‌وانتقالات جذب کرد و تمرینات این تیم نیز به موقع آغاز شد اما تیم ما به خاطر مشکلاتی که داشت نتوانست در زمان مناسب یارگیری کند و 10 روز مانده به لیگ تمرینات خود را شروع کرد. در این شرایط توقف نفت در زمین خودش می‌تواند حکم برد را برای صبا داشته باشد. مطمئنا شرایط تیم ما بازی به بازی بهتر خواهد شد و تعطیلات آینده لیگ می‌تواند کمک زیادی به تیم ما کند تا فشاری روی بدن بازیکنان بیاوریم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا