سه گلر، در خط استارت کلین شیت

سپاهان، سایپا و استقلال اهواز سه تیمی هستند که در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گلی را دریافت نکردند و از این نظر می توان دروازه بان های این سه تیم را در خط استارت رقابت برای بیشترین کلین شیت در لیگ برتر دانست.

شهاب گردان در دوبازی ابتدایی تیمش عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد، وی در بازی با تیم استقلال خوزستان به گواه صحبت های سرمربی تیمش عملکرد خوبی داشت در بازی دوم و در دربی اصفهان، چند موقعیت استثنایی را از ذوبی ها گرفت تا یکی از عوامل پیروزی تیمش لقب بگیرد.

حامد فلاح زاده نیز همانند فصل پیش که یکی از دروازه بان های رکورددار بود، لیگ پانزدهم را هم با دو کلین شیت آغاز کرد تا دروازه بان بوسنیایی این تیم فعلا روی نیمکت بنشیند.

پرویز کریمی، گلر استقلالی های اهواز، در بازی دوم نیز به مانند بازی اول تیم تازه واردش، مطمئن درون دروازه ایستاد تا در نهایت در مقابل مهاجمان سیاه جامگان سربلند بیرون بیاید.

باید منتظر ماند و دید که کدامیک از این سه دروازه بان فاصله خود را بقیه گلرهای حاضر در لیگ جدا می کند تا به عنوان بهترین دروازه بان لیگ انتخاب شود، البته با ادامه بازیها قطعا دروازه بانان دیگر نیز به مجموعه اضافه می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا