برانکو: فن خال 3 سال فرصت دارد من هیچ

این مربی پس از دو نتیجه نه چندان قابل توجه در دو بازی اول تیم با امیدواری به آینده چشم دوخته است اگرچه 3 بازی دشوار در انتظار پرسپولیسی هاست.

برانکو می گوید: این را همه می دانند که 3 بازی خیلی سخت در پیش داریم البته در لیگ ایران در حال حاضر حداقل 8 تیم قوی و هم سطح وجود دارند و این مساله همه بازی ها را دشوار می کند ضمن اینکه بقیه تیم ها هم قادرند در روز خوب برای مدعیان مشکل ایجاد کنند.

برانکو در مورد شایعه مشکلاتش با مدیران پرسپولیس می گوید: من ارتباط خیلی خوبی با مدیران باشگاه دارم و با هم هر روز در تماسیم و درباره نکات مختلف صحبت می کنیم. تا به حال دو بازی در لیگ پشت سر گذاشته شده و البته نتایج مورد نظر ما به دست نیامده است اما من خیلی بدبین نیستم چون نمایش تیمی ما کامل مناسب بوده است. ما در این دو بازی فرصت چندانی به حریفان نداریم و گل های آنها روی اشتباهات فردی ما به ثمر رسیده است. در بازی اول اگر توپ کمندانی وارد دروازه می شد، بازی تمام بود و در بازی دوم باوجود شرایط بد و غیرنرمال باز هم ما بودیم که کنترل توپ و میدان را در دست داشتیم.

با برانکو درباره سخت تر شدن شرایط کاری اش در ایران صحبت می کنیم و او چنین از خود دفاع می کند: من در ایران سابقه طولانی دارم و همه من را می شناسند. نتایج من در تیم ملی بیانگر همه چیز است و حتی اگر به دوران کاری من در آن مقطع احترام زیادی گذاشته نشده باید به شما بگویم که تیم ملی فوتبال ایران در دوره سرمربیگری من به اکثر موفقیت های دست یافت. ما 80درصد بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و میانگین گل زده ما نیز بسیار خوب بوده است و برخلاف اینکه می گویند من یک مربی محتاط هستم اما نتایج من خلاف این موضوع را ثابت می کند.

برانکو ادامه می دهد: باخت یک تیم فوتبال احتیاج به زمان دارد. همه باید توجه داشته باشیم که این یک فرآیند است و هیچ چوب سحرآمیزی وجود ندارد که به این داستان سرعت بیشتری ببخشد یا پیش رفتن آن را تسهیل کند. شما برای ساخت یک تیم به زمان احتیاج دارید و ما در پرسپولیس مشغول این کار هستیم. متاسفانه چوب جادویی در اختیار من نیست که ناگهان تیمم را صاحب کیفیتی بکنم که باید داشته باشیم اما مطمئنا ما به آن سمت حرکت می کنیم.

در ذهن برانکو چیزهای مختلفی هست از جمله اینکه از آخرین قهرمانی پرسپولیس نزدیک به 10 سال می گذرد و طبعا تغییر این شرایط در چند هفته امکانپذیر نیست. برانکو می گوید: نظرتان درباره فن خال چیست؟ حتما با من هم عقیده اید که او یکی از بهترین مربیان دنیاست. ضمن اینکه در منچستریونایتد 250 میلیون دلار هزینه کرده اما چیز خاصی به دست نیاورده است. می خواهم بگویم فنخال با وجود فن خال بودنش و با وجود تیم بزرگی که در اختیاردارد 3 سال فرصت دارد اما هیچ وقتی به برانکو داده نمی شود. من این تیم را جوان کرده ام و قطعا آینده از آن ماست اما به شرطی که کمی هم حوصله داشته باشیم.

برانکو با شمردن افتخاراتش می گوید: من تاریخ پرسپولیس را می دانم و البته خودم را یک سرمربی مناسب این تاریخ من درهمه تیم هایی که بوده ام یا قهرمان شدم یا تا آستانه قهرمانی پیش رفتم. لطفا به من و تیمم شک نداشته باشید …

با این حرف ها برانکو خود را آماده بازی سپاهان می کند. مسابقه ای دشوار در فولادشهر که نباید ساده گرفته شود. بدون شک پیروزی در این مسابقه شرایط را برای سرمربی سابق تیم ملی تغییر خواهد داد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا