آل کثیر:باخت سیاه جامگان برایمان عبرت شد

عیسی آل کثیر در مورد شکست مقابل سیاه جامگان گفت: اتفاقا برای ما خوشحال کننده است که همه از شکست ما تعجب کرده اند. این نشان می دهد که انتظارات از نفت تهران بالا است و همه حریفان انگیزه ای که مقابل استقلال و پرسپولیس دارد مقابل ما نیزدارد چون یک تیم مدعی هستیم. تیمی که در آسیا شناخته شده است و پارسال بهترین نتیجه را گرفته است بنابراین هر تیمی مقابل ما با انگیزه بالا قرار می گیرد. در این 3 هفته یک برد، یک باخت و یک تساوی کسب کردیم و فوتبال همین است. باخت به سیاه جامگان برای ما درست عبرت شده و از این تجربه در بازی های بعدی استفاده خواهیم کرد تا انشاالله در بازی های مهمترین پیروز شویم.

این بازیکن در مورد عدم نتیجه گیری شان در 3 هفته اخیر ادامه داد: راستش نمی دانم دقیقا چه بگویم. ما پارسال تیم بسیار خوبی بودیم امسال هم انگیزه دو برابر داریم و باتوجه به اینکه حریفانمان این قضیه را می دانند کارمان سخت تر شده الان هم هیچ اتفاق بدی نیفتاده و علی آقا منصوریان با هوشی که دارد قطعا به تیم کمک می کند. انشاالله روند بردهایمان از ملوان شروع شود.

این بازیکن در مورد حضور خودش و مومنی در بازی با سیاه جامگان گفت: علی آقا همیشه نسبت به من لطف دارد او نسبت به من اعتقاد خاصی دارد. انشاالله بتوانم جواب اعتمادش را بدهم کاری که تا الان نتوانستم کامل انجامش بدهم.

آل کثیر در پایان در مورد دیدار با ملوان انزلی در هفته چهارم افزود: ما تلاش می کنیم نفت را به جایگاه واقعی اش برسانیم و جزو 3 تیم بالای جدول قرار بگیریم و انشاالله بتوانیم بازی خوبی مقابل ملوان انجام بدهیم و نتیجه بگیریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا