منوچهری:جزو هفت تیم بالای جدول می شویم

امین منوچهری در مورد این دیدار گفت: بازی با تراکتور بازی خوب بود حریف نیز تیم قدری بود. ما می دانستیم باید کار بزرگی در تبریز انجام دهیم و بتوانیم از بازی بیرون از خانه دست پر برگردیم و نشان دهیم که شکست ما مقابل سایپا اتفاقی بوده است. امیدوارم که روند خوب ما تکرار شود.

وقتی از این بازیکن سوال شد بازی نکردنش به صورت فیکس دلیل خاصی دارد یا خیر پاسخ داد: دلیل خاصی که ندارد مثلا در بازی با تراکتور در همان دقایق اندکی که به میدان آمدم تاثیر خودم را گذاشتم. من بازیکنم و وظیفه ام این است که بهترین عملکرد را داشته و در خدمت راه آهن باشم.

استقلال آخرین بار زمانی تیم ذوب آهن را شکست داد که امین منوچهری در جمع آبی های پایتخت حضور داشت. آبی ها در هفته سوم نیز مقابل ذوب آهن شکست خوردند منوچهری در این باره افزود: آخرین برد استقلال مقابل ذوب آهن با تک گل من بود. انشاالله که این تیم در آینده شرایط خوبی داشته باشد. در هر صورت استقلال 2 بازی اولش را برد و من امیدوارم که این تیم بتواند خوب کار کند ولی من الان بازیکن راه آهن هستم.

وی در پایان درباره دیدار با صبای قم افزود: من فکر می کنم این بازی برای ما خاص است. هر دو تیم دیر شروع به تمرین کردند. ما نمی خواهیم سر اشتباهاتمان این دیدار را از دست بدهیم. امیدوارم با دست پر از میدان خارج شویم. اگر در این بازی پیروز شویم به احتمال زیاد جزو 7 تیم بالای جدول قرارخواهیم گرفت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا