کدام تیم آلمانی حاج‌صفی را می‌خواهد؟

حاج‌صفی که از بااستعداترین بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال ایران به حساب می‌ آید، در اوج درخشش با پیراهن سپاهان پیشنهادی از یک تیم آلمانی دارد و طبق بندهای قراردادش، می‌ تواند با جدایی از سپاهان راه این تیم را در پیش بگیرد.

حاج‌صفی که سال گذشته نیز در آستانه پیوستن به تیم فولام انگلیس بود، انتقال به اروپا را یک فصل به تعویق انداخت تا مدیربرنامه هایش در اروپا یک تیم آلمانی را برای وی در نظر بگیرد. نام این تیم البته هرگز فاش نشده تا احیانا مذاکرات بین حاج‌صفی و این باشگاه با مشکلی مواجه نشود.
فوتبال آلمان که در زمانی 11 بازیکن ایرانی را در تیم های مختلف خود داشت، مدتی است که مرزهای خود را به روی فوتبالیست های ایرانی بسته و البته کاهش کیفیت بازیکنان ایران نیز در این زمینه بی تاثیر نیست. اما با همین شرایط هم فضا برای انتقال حاج‌صفی مهیا شده تا او احتمالا به تیمی در فوتبال آلمان بپیوندد که قبلا خاطرات خوبی از ایرانی ها دارد.

گمانه زنی ها و جستجوهای خبرنگاران ما فعلا به احتمال حضور حاج‌صفی در تیم بوخوم رسیده است، اگرچه خبری که مربوط به زیرنظر داشتن حاج‌صفی توسط استعدادیاب های این باشگاه است، مربوط به ماه های پیش است و ممکن است تیم دیگری در انتظار این چپ پای ممتاز فوتبال ایران باشد. بوخوم که در بوندسلیگای 2 بازی می‌کند، قبلا مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان را در خدمت داشته و شاید سومین بازیکن ایرانی این تیم هم احسان حاج‌صفی باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا