پورکیانی: هزینه موفقیت نمی‌آورد

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس علی پورکیانی، در مورد اینکه 3 تیم اهوازی طی 19 و 20 شهریور در جام حذفی به میدان می‌روند و آیا شرایط میزبانی فراهم است، تصریح کرد: ورزشگاه اول باشگاه استقلال خوزستان و فولاد غدیر است. استقلال اهواز در تختی بازی می‌کند. صد در صد سازمان لیگ و مسئولان هیأت فوتبال برای این مسئله تدبیری می‌اندیشند و ما هم تابع نظر آنها هستیم.

وی در مورد وضعیت تیمش، خاطرنشان کرد: الحمدالله تیم ما وضعیت خوبی دارد و بازیکنان کارشان را زیر نظر سرمربی دنبال می‌کنند. وضعیت مناسبی داریم و با برنامه‌ریزی کادرفنی بازیکنان آماده شروع مسابقات هستند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد منتشر شدن قرارداد بازیکنان این تیم، خاطرنشان کرد: از این مسئله ناراحت نیستیم. هزینه‌های که ما انجام دادیم حداقلی است و جزو باشگاه‌هایی هستیم که کمترین بودجه را هزینه کردیم.

پورکیانی در مورد اینکه سقف قرارداد این باشگاه 500 میلیون و کف قرارداد آنها 10 میلیون تومان بوده است، اظهار داشت: شما به لیست پرداختی تیم ما نگاه کنید. فقط یک بازیکن تیم 500 میلیون گرفته و قراردادها در سطح نرمالی بسته شده است. آن قرارداد 500 میلیونی هم مربوط به دروازه‌بان خوب و خارجی تیم است. امسال با درایت کادرفنی و نظارت مستقیم مدیریت باشگاه اقدام به جذب بازیکن کردیم. اعتقاد داریم پول همه کار نمی‌کند بلکه برنامه ریزی صحیح تیم را به موفقیت می‌رساند.

وی تأکید کرد: به پرداختی سایر باشگاه‌ها کاری نداریم. بر اساس اهداف خودمان یار گرفتیم. البته ما قصد بیان قراردادها را نداشتیم ولی سازمان لیگ در اقدامی مشترک تمامی قراردادها را منتشر کرد. به همین خاطر در این مورد پاسخگوی سوالات شدم و هیچ کاری به قرارداد سایر باشگاه‌ها ندارم.

پورکیانی در پایان در مورد اینکه آیا 10 میلیون کفاف هزینه‌های یک بازیکن را می‌دهد، اظهار داشت:‌ این بازیکن بسیار جوان است. او فرصت زیادی برای پیشرفت دارد. انشاالله او هم بتواند سطح خود را هر سال بالا ببرد و رفته رفته به قرارداد میلیاردی برسد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا