سخنگو و اعضای هیاتمدیره این باشگاه طوری سخن میگویند که هوادار با خود فکر میکند به دست آوردن توافق هستهای راحتتر از رسیدن به توافق با یک اسپانسر است. کم کم اصطلاحات آشنای دکتر ظریف، نظیر قرارداد برد-برد را هم از زبان حسین عبدی میشنویم. او مدعی شده است:«وقتی یک شرکت بتواند مبلغ کلان پرداخت کند اما نتوانیم ظرفیتهای کامل را بدهیم فایدهای ندارد و ما به دنبال قرارداد برد- برد هستیم.» گویا سالهای گذشته که قراردادها تنظیم میشده اوضاع طور دیگری بوده که حرفی از برد-برد و… نبوده است.