قتل در ایستگاه سوخت زرند

“سیدمهدی قویدل” با اشاره به نزاع جمعه شب در ایستگاه سوخت در زرند که منجر به قتل یک جوان شد، اظهار کرد: براساس قانون مجازات اسلامی برای جرائم تهدید و قدرت نمایی با چاقو اشد مجازات و طبق آئین دادرسی کیفری جدید برای این جرائم بازداشت موقت در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: اهمیت موضوع چاقو در جامعه بر کسی پنهان نیست، لذا ضرورت دارد، تبلیغات لازم برای آگاه‌سازی مردم انجام شود تا نهایت کنترل خشم در جامعه را شاهد باشیم و به واسطه اتفاقات مختلف شاهد درگیری و تخلفاتی از این دست نباشیم.

این مقام قضائی در ادامه با تشریح قتل صورت گرفته در شهرستان زرند گفت: جمعه شب (27 شهریورماه) درگیری لفظی بین دو جوان زرندی به نام‌های « ع – م» و «ع – ز» در پمپ بنزین شهر زرند روی داد که هر دو با استفاده از چاقو همدیگر را مجروح کردند.

دادستان زرند در این زمینه بیان کرد: در این حادثه فردی به نام «ع – م» از ناحیه گردن به شدت مجروح و به بیمارستان سینا زرند انتقال یافت.

قویدل ادامه داد: فرد مجروح سپس برای ادامه درمان به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافت که بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد در این حین «ع – ز» قاتل که از ناحیه سینه دچار آسیب‌دیدگی شده بود، متواری شد.

قویدل بیان کرد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و با دستور قضائی عملیات ویژه پلیسی توسط مأموران انتظامی آغاز و قاتل در کمتر از پنج ساعت در مخفیگاه خود در حوالی کرمان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد، گفت: تحقیقات در این راستا ادامه دارد و طبق قانون حمل چاقوهای نامتعارف جرم محسوب می‌شود و نحوه برخورد و میزان مجازات آن نیز تعریف شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا