اعلام زمان سفر رئیس جمهور به مازندران

محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه توسعه و سرمایه گذاران مازندران که در سالن اجتماعات کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت : رئیس جمهوری کشورمان روز یکشنبه نوزدهم مهرماه مهمان مردم شریف و شهید پرورمازندران خواهد بود.

شریعتمداری ابراز امیدواری کرد با انجام این سفر خدمات بیشتری به مردم مازندران ارائه و توسعه مازندران شتاب بیشتری بگیرد و شرایط اشتغال در مازندران شرایط بهتر و مطلوبتری پیدا کند.

وی تصریح کرد : مردم عزیز مازندران همیشه از دولت خدمتگزار خود حمایت کرده و می‌کنند و رئیس جمهوری هم خاطرات بسیار خوبی در خلق حماسه سیاسی و استقبال با شکوه و گسترده در سفر انتخاباتی به استان مازندران در سال ۹۲ دارند و مازندران از حامیان اول رئیس جمهوری در انتخابات سال ۹۲ بود.

شریعتمداری افزود: ما قدردان حمایت‌های بی‌دریغ مردم مازندران از دولت چه پیش از انتخاب دکتر روحانی و چه پس از آن هستیم و امیدواریم این سفر منشا خیر و خوبی در زندگی مردم استان مازندران باشد.

وی از تلاش توسعه ای استاندار مازندران نیز تقدیر کرد و گفت: در دو سال گذشته با وجود محدودیت‌های اعتباری و فشار تحریمهای ظالمانه نظام سلطه علیه ملت ایران استاندار مازندران و مدیران تلاش کردند تا روند عمرانی و توسعه‌ای استان کند نشود.

شریعتمداری افزود: تمام مدیران استان همه تلاش خود را کرده‌اند تا در خدمت نیازمندیهای مردم استان باشند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا