عرضه گوشی هوشمند جدید ال‌جی با دو نمایشگر لمسی مجزا

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند جدید ال‌جی V10 نام دارد که مبتنی بر سیستم عامل اندروید فعالیت می‌کند و از متمایزترین مشخصات آن می‌توان به دو نمایشگر مجزا، دو دوربین مجزای سلفی و قابلیت‌های کاربردی اشاره کرد.

«جونو چو» مدیر مرکز ارتباطات موبایلی شرکت ال‌جی در این خصوص گفت: «گوشی LG V10 به عنوان یک محصول چندرسانه‌ای در این اکوسیستم قرار می‌گیرد و توجه همه کاربران را به خود جلب می‌کند. این گوشی هوشمند با دوربین‌های مجزای خود نیاز تصویری همه کاربران را برطرف می‌کند. با V10 می‌تواند انواع تصویربرداری‌ها را تجربه کنید».

نمایشگر ثانوی و مجزای این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که در بالای نمایشگر 5.7 اینچی قرار دارد و تصاویر را با کیفیت QHD IPS Quantum به نمایش می‌گذارد. در این نمایشگر ثانوی می‌توانید شورکات‌های کاربردی، آیکون باتری، زمان، تغییرات آب و هوایی، تاریخ، تقویم برنامه‌ریزی‌های کاری و … را در اختیار داشته باشید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید این نمایشگر را به صورت مجزا خاموش کنید.

زمانی که نمایشگر اصلی روشن باشد نمایشگر کوچکتر شورت‌کات‌های کاربردی را ارایه می‌دهد و برای انجام همزمان دو فعالیت مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای این گوشی هوشمند سیستم دستی تنظیم ضبط تصاویر ویدیویی در نظر گرفته شده است و کاربر از تغییر سرعت شاتر گرفته تا ISO، تعداد فریم‌های تصویری و … را می‌تواند به صورت جداگانه انجام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا