مایکروسافت گوشی متوسط با بدنه فلزی عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت خود را برای کنفرانس 6 اکتبر که سه روز دیگر برگزار می‌شود آماده کرده است تا پیشرفته‌ترین گوشی‌های خود یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL را به همراه دستبند هوشمند Band 2 و تبلت Surface Pro 4 روانه بازار کند.

اما گمانه‌زنی‌ها در این زمینه همچنان ادامه دارد و منابع آگاه امروز اعلام کردند شرکت مایکروسافت یک گوشی هوشمند دیگر در خانواده گوشی‌های معمولی تولید کرده است که با نام Lumia 550 شناخته می‌شود و امکانات قابل ملاحظه‌ای را در خود جا داده است.

مایکروسافت که برای مدت طولانی گوشی جدید عرضه نکرده بود، با این محصول قصد دارد حضور خود را در بازار گوشی‌های متوسط هم حفظ کند. بر این اساس منابع آگاه گزارش دادند تولید این محصول جدید به پایان رسیده است و می‌توان آن را از بهترین محصولات جهان در عرصه گوشی‌های متوسط دانست.

شرکت مایکروسافت طراحی متفاوت برای این محصول در نظر گرفته است و آن را با بدنه فلزی به دست کاربران می‌رساند. موادی که در بدنه این دستگاه به کار رفته با آنچه که در مدل‌های پلاستیکی Lumia دیده می‌شود کاملا متفاوت است. بنابراین همین نکته می‌تواند نشان دهد که این گوشی متوسط بسیار باکیفیت و قابل ملاحظه است.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات دیگری در مورد این محصول منتشر نشده است و می‌بایست تا کنفرانس 6 اکتبر منتظر ماند تا مایکروسافت آن را به صورت رسمی معرفی کند.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا