تلاش سازمان خصوصی سازی اجرای درست اصل 44 است

سید جعفر سبحانی ادامه داد: باید به این نکته اذعان داشت که انجام این قانون در دیگر کشورها با ایران بسیار متفاوت است و نمیتوان همان فرمول را در ایران به دلایلی انجام داد و همین اتفاق خود باعث چالش در این زمینه است و شاید همین اتفاق باعث انجام و یا عدم انجام شدن درست این قانون باشد.

وی افزود: در برخی از واگذاریها و اجرای اصل 44 طبیعی است به مانند کارهای دیگر مقاومتهایی صورت گیرد. برای مثال زمانی قرار بود شرکتی دولتی واگذار شود مقاوت ها و کارشکنی های بسیاری در این زمینه انجام می شد و همین مسایل جلوی اجرای درست قانون را می گرفت .

مشاور سازمان خصوصی سازی اظهار داشت :حتی با وجود خللهایی که به وجود آمده باز هم نمی توان گفت خصوصی سازی موفق بوده و یا نبوده؛ اما تمام تلاشها بر این موضوع است که کار به درستی انجام شود و در جهت اجرای قانون باشد. در نتیجه میزان عمل انجام شده باید ملاک کار قرار گیرد و نبایدیکطرفه به قضاوت نشست.

سبحانی افزود: در همین راستا و و به منظور پیش برد اهداف قانون باید دولت و مجلس با یکدیگر همکاری کنند تا خصوصی سازی و اصل 44 به بهترین نحو اجرا شود در غیر اینصورت این هدف از راه اصلی خود خارج خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا