بانک مرکزی باید مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد

عطا الله حکیمی درگفتگو با موبنا افزود: در همین رابطه چندی قبل رییس بانک مرکزی و آقای تهرانفر اعلام کردند که چندین موسسه اعتباری غیر مجاز درکشور وجود دارد و با این صحبت خود بازار سرمایه و بازار پول کشور را بهم ریختند و با اینکه خودشان این آمار را اعلام کردند اما متاسفانه تا به امروز هیچ اقدام عملیاتی برای برچیدن این موسسات انجام نداده اند.

این نماینده مجلس افزود: در نتیجه لازم است که خود رییس بانک مرکزی دست به کا رشود و این مسایل را حل کند جالب است خود آقایان اعلام تخلف می کنند اما هیچ کار ضربتی برای برچیدن تخلفها ندارند.

این عضو کمیسیون اقتصادی خاطر نشان کرد: بانک مرکزی در تمام سالهایی که در حال انجام فعالیت است هیچ زمان مورد تحقیق و تفحص قرار نگرفته و هیچ کس نمیداند که دقیقا در این نهاد چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است از همین رو به نظر بنده خیلی خوب خواهد شد که از بانک مرکزی تحقیق و تفحص درستی صورت گیرد تا همگان از عملکرد نهاد اقتصادی آگاه شوند .

حکیمی تاکید کرد: یک روز خود این افراد اعلام می کنند که فلان موسسه غیر مجاز و غیر قانونی فعالیت می کند و اما چند روز بعد همین افراد مجدد اعلام می کنند که مشکل بر طرف شده و این موسسه به طور قانونی به کار می تواند ادامه دهد چه اتفاقی در جریان است که طی مدت چند روز غیرقانونی به قانونی تبدیل می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا