سارق زورگیر در دام پلیس گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری سارق زورگیر در شهر بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: شامگاه 28 مهرماه راننده یک دستگاه خودرو پرایدی که  برای خانمی در خیابان مصلی بوشهر ایجاد مزاحمت کرده بود و تلفن همراه وی را با زور و تهدید به سرقت برده بود مورد تعقیب پلیس قرار گرفت.
عرب‌زاده با بیان اینکه فرد مهاجم با زور و تهدید شوکربرقی تلفن همراه فرد یاد شده می‎رباید و به سرعت فرار می‌کند تصریح کرد: پلیس پس از اطلاع از این موضوع اکیپ ویژه‌ای از کارشناسان واحدهای مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر تشکیل و پس از 30 ساعت تلاش مستمر و بی وقفه سارق زورگیر به هویت “بهرام” را شناسایی و دستگیر می‎کند.
وی از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در بوشهر خبرداد و گفت: این متهم تاکنون به 4 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محله‎های مختلف شهر بوشهر اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به برخورد یک دستگاه خودرو با 16 خودرو دیگر در شهر بوشهر خاطرنشان کرد: پس از مشکوک شدن واحد گشت پلیس از یک دستگاه خودرو لندکروز مشکی رنگ پس از متوقف کردن این خودرو از راننده درخواست مدارک شناسایی می‎کند که راننده بلافاصله اقدام به فرار می‎کند که در خیابان‌های شهر بوشهر با 16خودرو برخورد و صدماتی به آنها وارد می‎کند.
عرب‌زاده با بیان اینکه این خودرو در بزرگراه امام علی (ع) بوشهر در محاصره پلیس قرار گرفت گفت: راننده که خود را در محاصره پلیس می‎بیند با رها کردن خودرو قصد فرار داشت که دستگیر می‌شود.
وی با اشاره به کشف مواد مخدر از این خودرو افزود: در بازرسی از این خودرو مقداری موادمخدر از نوع شیشه، ابزار و ادوات استعمال مواد مخدر و تعداد زیادی سیم کارت تلفن کشف شد و متهم نیز برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا