سیرنزولی جدیدترین گوشی آی فون در کشور

به گزارش خبرنگار موبنا، گوشی 6S آی فون با ظرفیت های مختلف که تا چندی پیش با قیمت بالای سه میلیون تومان روانه بازار می شد، هم اکنون با افت قیمت چشمگیر در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
“سعید کبیروند” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به کاهش قیمت این مدل آی فون در بازار می گوید: هم اکنون مدل 6S آی فون به زیر سه میلیون تومان رسیده به طوری که IPHONE 6S 64G با طرفیت 64 گیگابایتی و با رنگ بندی رز گلد با قیمت دو میلیون و 940 هزار تومان، IPHONE 6S 64G گلد دو میلیون و 810 تومان، IPHONE 6S 64G سفید دو میلیون و 810 هزار تومان، IPHONE 6S 64G مشکی دو میلیون و 880 هزار تومان به فروش می رسد.
وی قیمت گوشی 6S آی فون با ظرفیت 16 گیگابایتی را به ترتیب نگ بندی رزگلد، گلد و سفید به ترتیب با قیمت دو میلیون و 470 هزار تومان، دو میلیون و 410 هزار تومان و دو میلیون و 440 هزار تومان اعلام کرد.
به گفته فروشندگان و فعالان بازار،همزمان با ورود گسترده گوشی 6S آی فون در کشور، بهای مدل6 iPhone نیز روند نزولی در پیش گرفته است.
از مشخصات فنی گوشی6S آی فون می توان به صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی با کیفیت عالی، عملکرد بی‌نقص TouchID،
وزن و قطر بسیار کم، کیفیت عکس‌های بسیار خوب و قابلیت فیلم‌برداری HD با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه،
عملکرد سخت‌افزاری بی‌نظیر، اضافه شدن امکانات بسیار خوب به سیستم‌عامل iOS نسخه ۸، بهبود شارژدهی باتری با وجود بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش و وجود نسخه ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد.
گفتنی است که این گوشی چند پیش با قیمت کاذب حدود ۸ تا ۹ میلیون تومانی وارد بازار دیجیتال شد اما به مرور زمان با افت قیمت همراه شد.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا