هوشمندهای پرفروش 700 تا 800 هزار تومانی

آنر 4X هوآوی 700 تومانی
آنر ۴ ایکس نسخه‌ی ارتقا یافته‌ای از آنر ۴ سی است که از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای کرین ۶۲۰ تولید هوآوی با معماری ۶۴ بیتی و ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.
با توجه به طراحی و قیمت این گوشی هوآوی می تواند یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های نسل چهارمی باشد.
این مدل از سری جذاب و موفق آنر در پشت بدنه‌ی خود دارای طرح بافت‌گونه است که علاوه بر زیبایی مانع سرخوردن گوشی می‌شود.
ضمن اینکه در ساخت آنر ۴ ایکس از پلاستیک استفاده شده است.
پی 8 لایت هوآوی 718 هزار تومانی
هوآوی طی یک رویداد اختصاصی پرچمدار جدید خود را در سال جاری با نام P8 معرفی کرد که در کنار از دو نسخه‌ی دیگر به نام‌های P8 Max و P8 Lite نیز پرده برداشت.
پی ۸ لایت نمونه‌ی ضعیف‌تر این پرچمدار به شمار می‌رود که می‌تواند با توجه به قیمت و مشخصات فنی خود که مکمل طراحی زیبای سری پی ۸ است، در بین میان‌رده‌ها گزینه‌ی مناسبی برای خرید باشد.
استفاده از یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی ساخت هوآوی در کنار ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سبب شده با توجه به نمایشگر ۵ اینچی، پی ۸ لایت نیز مشخصاتی شبیه بسیاری از گوشی‌های میان‌رده داشته باشد.
البته این گوشی از دو سیمکارت و شبکه پرسرعت نسل چهارم نیز پشتیبانی می‌کند و در کنار اندروید ۵ آب نبات چوبی باعث شده آنهایی که به طراحی گوشی اهمیت می‌دهند سراغ پی ۸ لایت بروند. در ساخت این گوشی از پلاستیک استفاده شده است.
گلکسی J5 سامسونگ 650 هزار تومانی
سامسونگ همچنان سعی می‌کند میان‌رده‌های خود را در سری‌های جدید وارد بازار کند که تفاوت‌های اندگی با یکدیگر دارند.
سری J نیز در راستای همین سیاست با مشخصات فنی مشابه سری A و سری E معرفی شده که زبان طراحی کلی آن همچنان یکسان است.
سامسونگ در هر سری روی یک بخشی از امکانات متمرکز می‌شود. در سری A روی طراحی جوان پسند، شبکه‌های اجتماعی و عکاسی سلفی متمرکز بود و در سری J نیز تا حدودی همین رویه را در کنار تجربه‌ی کاری آسان در نظر گرفته است.
این گوشی ار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ با معماری ۶۴ بیتی و سنور دوربین ۱۳ مگاپیکسل بهره می‌برد.
وجه تمایز این دستگاه را باید نمایشگر ۵ اینچی سوپرامولد و ۱.۵ گیگابایت رم آن است.
این گوشی از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند.
اسند P7 هوآوی 800 هزار تومانی
وزن ۱۲۴ گرمی، پردازنده HiSilicon Kirin 910T Chipset Quad-core Cotex-A9 CPU، صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل و تراکم ۴۴۱ پیکسل بر اینچی، حافظه‌ داخلی ۱۶ گیگابایتی، حافظه رم دو گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی از امکانات گوشی پرفروش P7 هوآوی به شمارمی آید.
اکسپریا تی ۳ سونی 700 هزار تومانی
اکسپریا T3 به نمایشگر ۵.۳ اینچی با رزولوشن HD مجهز شده است.
ابعاد گوشی‌های هوشمند را اکنون می‌توانیم کمتر متداول بدانیم چرا که سلیقه مردم و همچنین شرکت‌ها به سمت گوشی‌های هوشمند با اندازه بزرگ سوق پیدا کرده است.
سونی میان رده‌های بسیار خوبی به بازار عرضه کرده و هر کدام از آن‌ها برتری خاص خود را نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند در یک رنج قیمت دارند.
مزیت اکسپریا تی ۳ را با جرات باید طراحی آن بدانیم. طراحی یک دست و استانداردی که شرکت سونی را با آن می‌شناسیم اکنون در تی ۳ با لبه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ خودنمایی می‌کند.
البته جا برای بهتر کردن طراحی این گوشی هوشمند هنوز وجود داشته و اگر سونی لبه‌های صفحه نمایش در جلوی دستگاه‌ را نازک‌تر می‌کرد قطعا بر زیبایی و جلوه ظاهری آن افزوده میشد.
از جمله نقاط مثبت این دستگاه می‌توان به ضخامت کم و وزن سبک اشاره کرد.
دیزایر 626 اچ‌تی‌سی 678 هزار تومانی
دیزایر ۶۲۶ اچ‌تی‌سی یکی از محصولات میان‌رده‌ی این کمپانی تایوانی است که مشخصات فنی و طراحی آن کاملا نشان می‌دهد با یک گوشی از سری دیزایر روبرو هستیم و تفاوت چندانی با رقبای مشابه خود در شرکت‌های دیگر ندارد.
گوشی‌های سری دیزایر اچ‌تی‌سی با هدف قیمت معقول تولید و عرضه می‌شوند و دیزایر ۶۲۶ نیز با یک نمایشگر ۵ اینچی، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ و سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خود آبان تاییدی بر این ادعاست.
این گوشی از سری دیزایر با توجه به قیمت خود می‌تواند انتخاب مناسبی باشد که رنگ‌بندی مختلف به فروش می‌رسد.
شاید حافظه‌ی کم رم و ظرفیت کم باتری آن را بتوان جزو نقاط ضعف این گوشی دانست که امکان دارد در فروش کمتر آن در مقابل رقبا موثر باشد.
ولی به هر حال طرفداران محصولات اچ‌تی‌سی می‌توانند به این میان‌رده‌ی جدید امیدوار باشند.
هواوی Ascend Y635 440 هزار تومان
این گوشی تقریبا مشخصاتی مشابه وای ۵۵۰ دارد با این تفاوت که از یک نمایشگر ۵ اینچی بهره می‌برد و به یک پردازنده‌ی ۳۲ بیتی مجهز شده است.
اگر فکر می‌کنید خیلی نمی‌خواهید هزینه کنید، ولی امکانات وای ۵۵۰ در کنار نمایشگر بزرگتر برای شما کافی است، می‌توانید سراغ وای ۶۳۵ هواوی با نمایشگر ۵ اینچی بروید که نسبت به وای ۵۵۰ کمی گران‌تر است.
از نظر طراحی و مشخصات فنی، وای ۶۳۵ نیز نکته‌ی خاصی برای گفتن ندارد و کاملا جزء محصولات پایین‌رده قرار می‌گیرد. شاید همچون وای ۵۵۰ باید یکی از مزایای مهم آن را پشتیبانی از اینترنت نسل چهارم بدانیم که جزء ارزانترین گوشی‌هایی قرار می‌گیرد که از این شبکه پرسرعت پشتیبانی می‌کند.
دو سیمکارته، پردازنده Quad-Core 1.2 GHz، صفحه‌نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۸۵۴ × ۴۸۰ پیکسل و تراکم ۱۹۶ پیکسل بر هر اینچ، حافظه‌ ۴ گیگابایت داخلی، حافظه‌ی رم ۱ گیگابایت، دوربین ۵ مگاپیکسل، دوربین جلو دو مگاپیکسل، سیستم‌ عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت از امکانات گوشی Ascend Y635 محسوب می شود.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا