٣ زخمی بر اثر تیراندازی در مراسم تشییع در ایذه

بدون شک پیروی از درس‌ها و آیین نیک گذشتگان یکی از راه‌های دورشدن از گزندها و حوادث امروز ما خواهد بود، حوادثی که با درس گرفتن دیگران اینک برای کسب تجربه دیگر نیازی به خطر انداختن دوباره هیچ فردی و گرفتن پاسخ جدید و اما تکراری نیست.
دلجویی و همدردی با بازماندگان افراد متوفی در کنار آیین نیک همیاری و کمک به نوعروسان و دامادها در جشن عروسی ازجمله کارهای قابل تقدیر و ستایش مردم منطقه بختیاری است که همواره برای کاهش مشکلات مقاطع مختلف خانواده‌ها وجود داشته است.
در این بین رسومی نوظهور نیز گاهی باعث ایجاد مشکلات و وقوع حوادث ناگوار برای افراد شرکت‌کننده در مراسم‌های مختلف شده که رسم تیراندازی در برنامه‌های مختلف یکی از آنها به‌شمار می‌رود.
یکی از حوادث این‌چنینی، زخمی شدن ٣ تن از شهروندان ایذه‌ای در مراسم تشییع جنازه صبح روز جمعه در یکی از روستاهای شهرستان ایذه بود، حادثه‌ای که می‌توانست خسارات جبران‌ناپذیر برای افراد و خانواده‌های زیادی در پی داشته باشد.
تعدادی از حاضران در این مراسم با ابراز گلایه از به‌وجود آمدن این حوادث و عدم توجه برخی افراد حامل سلاح در مراسم این‌چنینی خواستار برداشته شدن این رسم خطرآفرین شدند.

179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا