روی نمایشگر گوشی جدید ایسوس سبزی خورد کنید

به گزارش موبنا، هر دو گوشی هوشمند مذکور نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با کیفیت 1080 پیکسل را در خود جا داده‌اند که روی آن را لایه محافظ Gorilla Glass 4 پوشانده است.

شرکت ایسوس برای آنکه نشان دهد این لایه محافظ تا چه اندازه می‌تواند مراقب نمایشگر لمسی دو گوشی هوشمند مذکور باشد، یک تصویر ویدیویی جالب منتشر کرد.

در این تصویر ویدیویی نشان داده شد یک سرآشپز برای آماده کردن غذای ژاپنی سبزیجات را روی نمایشگر گوشی هوشمند ZenFone 2 Laser خورد می‌کند و البته به صورت همزمان از این دستگاه برای پاسخ دادن به تماس تلفنی هم استفاده می‌کند.

دو گوشی هوشمند مذکور مبتنی بر نسخه Lollipop سیستم عامل اندروید فعالیت می‌کنند و هر دو آنها به پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 615 مجهز شده‌اند. این گوشی‌ها دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی با اتوفوکوس لیزری دارند.

از دیگر امکاناتی که در گوشی‌های جدید ایسوس لحاظ شده است می‌توان به رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و باتری 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

لازم به ذکر است گوشی هوشمند ZenFone 2 Laser هم اکنون با قیمت 200 دلار در کشور آمریکا فروخته می‌شود و هنوز تاریخ ورود آن به دیگر بازارها مشخص نشده است.

100/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا