به‌زودی می‌توانید تبلت‌های سامسونگ را تا کنید

به گزارش موبنا، در ماه مه از سال جاری میلادی منابع آگاه گزارش دادند که سامسونگ در حال کار کردن روی نخستین گوشی تا شدنی جهان است و طرح توسعه آن را با نام Project Valley پیش می‌برد.

سرانجام گفته شد این گوشی هوشمند در شرکت سامسونگ با نام SM-G929F شناخته می‌شود و در این سیستم نامگذاری یک عدد بالاتر از Galaxy S6 edge+ شناسایی شده است.

طرح دستگاه‌های الکترونیکی تا شدنی Project Valley به گونه‌ای جلو می‌رود که پیش‌بینی شده است نخستین گوشی هوشمند ساخته شده مبتنی بر آن در آینده نزدیک وارد کره جنوبی شود و سپس در برخی کشورهای اروپایی از جمله بریتانیا، ایتالیا، فرانسه و لهستان به فروش برسد. قرار است به صورت همزمان این گوشی هوشمند در منطقه اسکاندیناوی هم عرضه شود.

منابع آگاه مختلف در این دوره زمانی تایید کردند که گوشی هوشمند تا شدنی سامسونگ این قابلیت منحصر به فرد را در بخش نمایشگر شامل می‌شود تا کاربر برای استفاده از آن آزادی بیشتری داشته باشد.

سامسونگ هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نکرده است. ولی منابع آگاهی که از فرآیند داخلی این شرکت آگاهی دارند، می‌گویند که این پروژه با جدیت تمام در حال پیگیری است.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا