کاربران موبایلی ماهانه کمتر از 3 گیگابایت اینترنت مصرف می‌کنند

به گزارش موبنا، اینترنت موبایلی یک قابلیت بسیار محبوب است که توسط عموم کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد و شرکت‌های مخابراتی هم بیشترین درآمد خود را از این سرویس به دست می‌آورند. البته به خاطر هزینه بالای خدمات مخابراتی، برخی کاربران ترجیح می‌دهند از اینترنت همراه استفاده نکنند.

کارشناسان در یک نظرسنجی جدید از کاربران موبایلی جهان سوال کردند که هر یک از آنها در طول یک ماه به حجمی از اینترنت همراه نیاز دارند.

در پایان این نظرسنجی بیشتر کاربران اعلام کردند که در طول یک ماه بین یک تا 3 گیگابایت اینترنت مصرف می‌کنند و به بیشتر از آن نیاز ندارند.

این طور که بررسی جدید نشان داد، 27 درصد مردم جهان با بسته‌های اینترنتی ماهانه کمتر از 10 گیگابایت خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند و بسیاری از آنها تا پیش از این بسته‌های اینترنتی نامحدود را در اختیار داشته‌اند.

این گروه از افراد می‌توانستند برای مشخص کردن میزان مصرف اینترنت در طول ماه یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنند: حجم 2 و 3 گیگابایت، حجم 3 و 5 گیگابایت، حجم 5 گیگابایت، و حجم 10 گیگابایت.

کارشناسان اعلام کردند میزان مصرف کاربرانی که بسته اینترنتی ماهانه آنها زیر 10 گیگابایت است، برای گزینه‌های مذکور به‌ترتیب 12، 14، 8 و 5 درصد محاسبه می‌شود.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا