آزمایش عینک هوشمند HoloLens به وسیله کارمندان مایکروسافت

به گزارش موبنا، اگرچه مایکروسافت هنوز قصد ندارد این عینک هوشمند را وارد بازار کند، ولی برخی کارمندان این شرکت از هم‌اکنون می‌توانند عینک مذکور را به چشم بزنند و آن را در خانه یا محل کار مورد آزمایش قرار دهند.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «تا زمانی که کارمندان مایکروسافت آزمایش‌های لازم را روی عینک هوشمند HoloLens  به اتمام نرسانند، شرکت مایکروسافت فروش این محصول به مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری را آغاز نخواهد کرد».

کارمندان مایکروسافت علاقه زیادی به استفاده از این عینک هوشمند دارند و این طور که گفته می‌شود، برخی کارمندان غول نرم افزاری جهان از این هفته استفاده از HoloLens را آغاز کرده‌اند.

آن دسته از کارمندان مایکروسافت که هم‌اکنون این عینک هوشمند را استفاده می‌کنند، تصاویر ویدیویی را در مورد آن تولید کرده‌اند که با استفاده از هشتگ #MadeWithHoloLens آنها را روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

در این تصاویر ویدیویی نشان داده شده است که عینک هوشمند مایکروسافت چگونه می‌تواند محیط پیرامون فرد را سه‌بعدی کند و تصاویر 360 درجه را به او نمایش دهد.

شرکت مایکروسافت نخستین بار ژانویه امسال از عینک هوشمند HoloLens رونمایی کرد و نشان داد که این دستگاه چطور می‌تواند در صنایع مختلف به صورت تخصصی مورد استفاده قرار گیرد.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا