ارزان‌ترین گوشی جهان مجهز به حسگر اثر انگشت

به گزارش موبنا، شرکت چینی ZTE با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در این کشور گوشی هوشمند Blade A1 را معرفی کرد و آن را برای نخستین بار در معرض دید عمومق رار داد.

این گوشی هوشمند که اندازه کوچکی دارد، حسگر اثرانگشت را هم در قسمت پشت خود شامل می‌شود و از نظر ظاهری شبیه به گوشی هوشمند آیفون 5c با بدنه پلاستیکی ساخته شده است.

قرار است این گوشی 11 دسامبر ورد بازار جهانی شود و به گفته شرکت سازنده، می‌توان از آن به عنوان ارزان‌ترین گوشی جهان مجهز به حسگر اثر انگشت یاد کرد. زیرا قرار است این محصول به قیمت 93 دلار معادل 85 یورو فروخته شود.

گوشی هوشمند جدید ZTE نمایشگر لمسی 5 اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت 720 پیکسل پخش می‌شوند. این گوشی شامل دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی،‌ رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی،‌ درگاه ورودی کارت حافظه microSD و باتری 2800 میلی‌آمپری اشاره کرد.

طول،‌ عرض و ضخامت ارزان‌ترین گوشی جهان مجهز به حسگر اثرانگشت به‌ترتیب 142، 70.2 و 8.9 میلیمتر است و به زودی کاربران جهانی می‌توانند آن را خریداری کنند.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا