٣٠٢ کیلو تریاک در بار بادمجان

با رصد اطلاعاتی مشخص شد که قرار است محموله موادمخدر به وسیله ٣ کامیون در پوشش صیفی‌جات از یکی از استان‌های جنوبی به استان البرز منتقل شود که با اعلام این خبر تیم‌های عملیاتی به میدان میوه وتره‌‌بار کرج اعزام شدند و تمام محل‌های مورد نظر را تحت کنترل درآوردند. ماموران پلیس پس از چند ساعت کار اطلاعاتی در یک عملیات، چهارنفر خریدار موادمخدر را که برای حمل موادمخدر مراجعه کرده بودند، به همراه ٢نفر راننده حمل موادمخدر دستگیر کردند.
در این زمینه سه کامیون حمل مواد مخدر و دو خودروی سبک که در امر جابه‌جایی مواد استفاده می‌شد، توقیف شد. در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار بیش از ٣٠٢کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه در بار بادمجان جاسازی شده بود، کشف شد.
در ماموریت دیگری نیز در انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس البرز مشخص شد که فردی از فعالان تهیه و توزیع موادمخدر قصد انتقال موادمخدر از یکی از استان‌های شرقی کشور به استان البرز دارد که با اعزام تیم‌های عملیاتی، مسیرهای تردد احتمالی خودروی مذکور مورد کنترل قرار گرفت و در یک اقدام غافلگیرانه خودرو، توقیف و راننده دستگیر شد. در بازرسی از خودرو حدود ٢٥٠کیلوگرم موادمخدر تریاک که به طرز ماهرانه در کف خودرو جاسازی شده بود، کشف شد. متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا