5 گوشی برتری که سال 2016 عرضه می‌شوند

به گزارش موبنا، شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی که بخش اعظم بازار جهانی را در اختیار دارند، از مدت‌ها قبل برای سال 2016 میلادی برنامه‌ریزی کردند تا در این عرصه رقابتی پیروز باشند.

کارشناسان مرکز Tech Time بر اساس آخرین بررسی‌های خود لیست بهترین گوشی‌هایی که قرار است در سال آتی میلادی وارد بازار شود را به قرار زیر معرفی کردند:

  • گوشی هوشمند آیفون 7 اپل: این گوشی هوشمند نسبت به مدل آیفون 6s با طراحی و شکل ظاهری کاملا متفاوت عرضه می‌شود و اپل برای آن پردازنده پرقدرت A10 را در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند به احتمال قوی ورودی هدفون ندارد و در عوض کاربران می‌بایست از ورودی microUSB برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنند.
  • گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ: این گوشی هوشمند در سه مدل مجزا عرضه می‌شود که یکی از مدل‌ها تراشه Snapdragon 820 را در خود جا داده است و دو مدل دیگر هم با تراشه سامسونگ روانه بازار می‌شوند. این گوشی هوشمند قابلیت مشابه 3D Touch دارد تا میزان فشار انگشت روی نمایشگر لمسی را محاسبه کند و مدل ویژه آن نمایشگر خمیده دارد.
  • گوشی هوشمند LG G5: این گوشی هوشمند کره‌ای اسکنر مخصوص تشخیص عنبیه چشم دارد و یکی از ایمن‌ترین گوشی‌های جهان است. نمایشگر این گوشی هوشمند می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4 هزار پیکسلی پخش کند.
  • گوشی هوشمند HTC One M10: این محصول قوی‌ترین گوشی ساخته شده در شرکت HTC است که با طراحی متفاوت، دوربین پیشرفته و امکانات منحصر به‌فرد عرضه می‌شود؛ به نحوی که کارشناسان می‌گویند این محصول می‌تواند محبوبیت آيفون اپل را کم کند.
  • گوشی هوشمند Surface مایکروسافت: احتمال می‌رود 2016 آخرین سالی باشد که سری گوشی‌های Lumia وارد بازار می‌شوند. زیرا شرکت مایکروسافت قصد دارد گوشی هوشمند Surface را روانه بازار کند. این گوشی هوشمند با طراحی و امکانات کاملا متفاوت، با بهترین گوشی‌های موجود در بازار جهانی رقابت می‌کند.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا