سرمای زمستانی مرد همسرکش را به مقر پلیس کشاند

ساعت ٨ شب سه‌شنبه ماموران کلانتری مولوی در جریان مرگ یک زن جوان در محدوده کوچه پرده‌فروش‌های خیابان مولوی  قرار گرفتند. وقتی ماموران به صحنه جنایت رسیدند ماموران اورژانس در محل حضور داشتند که اقدامات درمانی و احیای بیمار را انجام داده بودند؛  اما به‌دلیل وخامت حال زن جوان ٣٢ساله، وی جان خود را از دست داده بود.
بررسی‌ها نشان می‌داد که زن جوان که سه فرزند نیز دارد، بر اثر ضربات شدید و متعدد «شلنگ آب» بر قسمت‌های مختلف بدن وی به قتل رسیده است.
با مشخص‌ شدن قتل عمد، تحقیقات از زن دیگری که در این خانه حضور داشت در دستور کار مأموران قرار گرفت و وی به مأموران گفت: شوهر این زن ساعتی قبل با من تماس گرفت و از حال وخیم همسر خود خبر داد؛ من نیز به‌سرعت خودم را به این‌جا رساندم و با دیدن حال نامساعد مقتول با مأموران اورژانس تماس گرفتم؛ با حضور مأموران اورژانس و اعلام فوت زن جوان، شوهر او از این‌جا فرار کرد.
بعد از تشکیل پرونده قتل عمد، سجاد منافی‌آذر، بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع این قتل حاضر شد و دستور بازداشت متهم این پرونده را صادر کرد.
یک هفته از این جنایت می‌گذشت که شوهر ٣٧ساله به مقر پلیس رفت و خود را تسلیم کرد. او صبح دیروز پیش روی بازپرس منافی آذر ایستاد و گفت: متوجه شده بودم همسرم ارتباط‌های مشکوکی دارد. روز حادثه چت‌های او را با مردی دیدم به همین خاطر عصبانی شدم و دست‌هایش را با کش بستم و با شلنگ آب او را زدم. نمی‌خواستم او را به قتل برسانم فقط می‌خواستم تنبیه‌اش کنم؛ اما ناگهان بی‌هوش شد. با زن برادرم و برادرم تماس گرفتم وقتی حال وخیم همسرم را دیدم با اورژانس هم تماس گرفتم که متوجه شدم او جان باخته است؛ به همین خاطر فرار کردم. اما از آوارگی خسته شده بودم. جایی نداشتم پنهان شوم؛ سرما امانم را بریده بود به همین خاطر خود را معرفی کردم. با ادعاهای این مرد، عامل جنایت با قرار وثیقه راهی زندان شد تا زوایای پنهان پرونده فاش شود.
179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا