از هم‌اکنون با آیفون 8 اپل آشنا شوید

به گزارش موبنا، اگر اخبار منتشر شده درست باشد، اپل یک برنامه‌ریزی استراتژیک و طولانی‌مدت در دست دارد تا بتواند با شرکای ژاپنی خود همکاری‌های بیشتری انجام دهد و محصولات آنها را در مدل‌های جدید گوشی هوشمند آیفون به کار برد.

منابع آگاه در تازه‌ترین خبرها اعلام کردند که مرکز JDI توافقات لازم را با اپل به انجام رسانده است تا نمایشگر لمسی گوشی هوشمند آیفون 8 را تولید کند. تولید این نمایشگر فرآیند پیچیده‌ای دارد، زیرا به 3D Touch فناوری‌های هوشمند دیگری هم در آن به کار گرفته شده است.

مرکز JDI‌ تمرکز زیادی بر نمایشگرهای OLED دارد و شرکت اپل می‌خواهد در سال 2018 میلادی که قرار است آیفون 8 عرضه شود، فناوری نمایشگر در گوشی‌های هوشمند خود را تغییر دهد.

مرکز JDI اعلام کرد در بهار 2018 تولید انبوه نسل جدید نمایشگرهای OLED را آغاز می‌کند که این فعالیت با همکاری شرکت اپل انجام می‌شود. شایعات منتشر شده حاکی از آن است که اپل مذاکراتی را با دو شرکت سامسونگ و ال‌جی هم انجام داده است تا برای تولید نمایشگرهای OLED از آنها کمک بگیرد.

قرار است این گوشی هوشمند در دو مدل و با نمایشگرهای 6 و 6.5 اینچی عرضه شود و اپل برای آن دوربین اصلی 14 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند در سه مدل 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم 4 گیگابایتی، باتری 2500 میلی‌آمپری با توان 18 ساعت استفاده مستمر از خدمات 4G و … اشاره کرد.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا