بهترین تبلت‌های سال 2015 انتخاب شد

به گزارش موبنا، یکی از بخش‌هایی که طی سال 2015 میلادی در بازار جهانی مورد توجه قرار گرفت، رایانه‌های لوحی بود. در این سال انواع تبلت‌ها با قابلیت‌های مختلف روی کار آمد و رقابت گسترده‌ای در آن صورت گرفت.

به هر حال، هم‌اکنون که سال 2015 میلادی به پایان می رسد، کارشناسان با انجام بررسی‌های مختلف لیست بهترین تبلت‌های عرضه شده در یک سال قبل را به قرار زیر منتشر کردند.

  • تبلت Surface Pro 4 مایکروسافت: این دستگاه عنوان قوی‌ترین تبلت جهان را هم از آن خود کرده است که به واسطه صفحه‌کلید مغناطیسی سخت‌افزاری بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و روی آن ویندوز 10 نصب شده است. شرکت مایکروسافت در این محصول نمایشگر بزرگتر، حافظه جامد، پردازنده قوی‌تر، بدنه مقاومت‌تر، حافظه رم بیشتر و … را در اختیار گرفت و همین مسئله باعث شد قیمت دستگاه اندکی گران باشد. شرکت مایکروسافت می‌گوید که Surface Pro 4 می‌تواند جایگزین لپ‌تاپ شود و نیاز کاربران خانگی و سازمانی را در این زمینه برطرف کند.
  • تبلت iPad Pro اپل: این دستگاه با نمایشگر 12.9 اینچی بزرگترین تبلت ساخته شده در شرکت اپل است. شرکت اپل این محصول را برای کاربران سازمانی مناسب می‌داند و البته قیمت آن نسبت به محصولات مشابه بالاتر است. اگر شما جزء آن دسته از هنرمندانی هستید که برخی فعالیت‌های خود را به کمک دستگاه‌های دیجیتالی پیش می‌برید، یا آنکه کارمند سازمانی هستید و می‌خواهید فعالیت‌های روزانه خود را روی یک نمایشگر لمسی بزرگ دنبال کنید، این دستگاه بهترین گزینه محسوب می‌شود.

100/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا