اجبار فیسبوک برای نصب ابزار Moments روی دستگاه‌های موبایلی

به گزارش موبنا، از آنجایی که شبکه اجتماعی فیسبوک بیش از 1.5 میلیارد مشترک فعال را شامل می‌شود بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. بر این اساس هرگونه تغییر در سیستم داخلی این پلتفرم می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای را روی کاربران جهانی برجا بگذارد.

این شرکت هم‌اکنون اعلام کرده است که از تاریخ 10 ژانویه 2016 به بعد اگر کاربران بخواهند عکس‌های موبایلی خود را به صورت خودکار روی صفحه اختصاصی در فیسبوک منتشر کنند، می‌بایست ابزار Moments را در اختیار داشته باشند.

فیسبوک اعلام کرد قابلیت انتشار خودکار تصاویر در ابزار موبایلی اصلی آن از تاریخ مذکور غیرفعال می‌شود و کاربران برای ادامه استفاده از این سرویس می‌بایست به اجبار ابزار Moments را روی دستگاه خود نصب کنند.

شرکت فیسبوک اعلام کرد قابلیت تهیه خودکار نسخه پشتیبان از تصاویر و ساماندهی سیستم انتشار عکس‌ها روی صفحه شخصی به طور کامل به ابزار Moments واگذار شده است و کاربران می‌بایست آن را در اختیار بگیرند.

شرکت فیسبوک با این اقدام در تلاش است استفاده از ابزارهای کاربردی مختلف خود را گسترش دهد. چندی پیش هم ارتباطات مختلف در فیسبوک به اجبار به ابزار Messenger منتقل شد.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا