به گزارش خبرنگار موبنا، علیرضا صیدی امروز در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه الکامپ تهران در مورد نارضایتی مشترکان از کیفیت سرویس اینترنت، گفت: بالغ بر ۷۵ درصد مشترکان مخابرات تهران، از سرویسهای اینترنت نامحدود استفاده میکنند که این موضوع سبب میشود در زمانهایی از شبانهروز با وجود حجم بالای مشترکان، با کندی ترافیک و پایین آمدن کیفیت مواجه شوند اما این مشکل همیشگی نیست و تنها در ساعات پیک ترافیک اتفاق میافتد.
وی اضافه کرد: اما مشترکان اینترنت حجمی مخابرات کمتر با مشکل مواجه بوده و از این نظر مشکل خاصی ندارند.
مدیرعامل شرکت مخابرات تهران در خصوص قطعی ارتباط برخی از مشترکان مخابرات نیز گفت: این موضوع طی یکی، دو هفته گذشته برای برخی مشترکان اتفاق افتاده است؛ به نوعی که به دلیل بروز یک باگ در شبکه، درصد کمی از مشترکان با موضوع قطعی در سرویس خود مواجه شدهاند که به دلیل شناسایی مشکل موجود، تا پایان هفته جاری این مشکل حل خواهد شد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
صیدی خاطرنشان کرد: تنها درصد پایینی از مشترکان مخابرات تهران به دلیل استفاده نامحدود از حجم اینترنت خود، در برخی مواقع با مشکل مواجه میشوند که اغلب آن نیز به دلیل کاربردهای متنوع اپلیکیشنهای ارتباطی است؛ بر این اساس تلاش می کنیم که با افزایش ظرفیت شبکه و توسعه سرویسها، این مشکل را حل کنیم.
129/