رونمایی از برنامک فروشگاه اینترنتی 1تماس

به گزارش خبرنگار موبنا، “امیرمهدی عنبری” مشاور فناوری اطلاعات شرکت نوپاد با رونمایی از برنامک فروشگاه اینترنتی 1تماس در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با توجه به افزایش تمایل مردم به استفاده از اینترنت و کالاهای دیجیتالی همچون موبایل، تبلت و غیره این شرکت برای دسترسی بهتر کاربران به فروشگاه اینترنتی برنامک 1تماس را برای آندرویدی ها ارایه شد.
وی با اشاره به افزایش خرید اینترنتی در کشور تصریح کرد: ۵۲ هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی در سال 93 و ۴۰ میلیون نفر کاربر تلفن هوشمند در ایران تا پایان سال 94 صورت گرفته است که این آمار شاهد رشد تراکنش‌های موبایلی و تراکنش‌های اینترنتی در کشور را نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تراکنش‌های موبایلی، تراکنش‌های اینترنتی را پشت سر گذاشته اند, افزود: در اردیبهشت 94 برای اولین بار تراکنش‌های موبایلی، تراکنش‌های اینترنتی را سپری کرد و همچنین تعداد تراکنشهای موبایلی کل کشور (فروردین ماه) نزدیک به 127 میلیون در برابر 55 میلیون تراکنش اینترنتی بوده است.
مشاور فناوری اطلاعات شرکت نوپاد با اشاره به کاربردی بودن موبایل و استراتژی سرکت نوپاد افزود: به همین منظور شرکت نوپاد به ارایه برنامک فروشگاه اینترنتی 1تماس پرداخته است.
وی تصریح کرد: با حذف USSD در آینده نزدیک بخش عمده تراکنشها از روی برنامکها انجام خواهد شد.
وی با تشریح مهم ترین دلایل استقبال مشتریان از برنامک موبایلی فروشگاه اینترنتی 1 تماس افزود: کاربران با برنامک فروشگاه موبایلی می توانند به دنبال محصول مشخصی و معینی باشند و همچنین به تناوب یک محصول خاص را خریداری کنند و همچنین می توانند مرتباً از تغییرات قیمت یا موجودی کالا مطلع و به وقت مناسب خرید کنند.
عنبری افزود: یکی از مزایای اصلی استفاده از برنامک فروشگاه اینترنتی 1 تماس این است که افراد با استفاده از آن می توانند درست در وسط بازار واقعی قرار گیرند.
عنبری گفت: هم اکنون نسخه آلفا برنامک در نمایشگاه الکامپ رونمایی شده است و ارائه نگارش 1 برای کاربران به صورت گسترده در اوخر بهمن ماه سال جاری صورت می گیرد.
وی همچنین با نوید ارایه این برنامک برای اپلی ها گفت: نسخه IOS این برنامک نیز اوایل سال آینده برای دسترسی کاربران ارایه می شود.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا