اتصال 98 درصد شعب اخذ رای در استان بوشهر به تلفن همراه

به گزارش موبنا، فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: ساز و کار اجرایی انتخابات در استان بوشهر از روز پنجشنبه و همزمان با آغاز ثبت‌نام مجلس خبرگان وارد مرحله جدیدی شده و امیدوار هستیم تا پایان انتخابات شاهد نظم و انضباط لازم باشیم.
وی افزود: قانون برای ما در برگزاری انتخابات فصل‌الخطاب است و برای رعایت قانون در تمام مراحل اجرایی انتخابات از تمام ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل ستاد انتخابات در استان تاکنون جلسات تخصصی و ارزشمندی در سطوح مختلف برگزار شده و مجریان انتخابات در استان از آمادگی کامل و صد در صدی برخوردار هستند.
حقیقی از اتصال 98 درصد شعب اخذ رای در استان بوشهر به تلفن همراه خبر داد و تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، بیش از 98 درصد شعب اخذ رای در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر آنتن دهی ارتباطی با همراه اول دارند.
وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، برای دو درصد باقی مانده نیز با هماهنگی شرکت مخابرات از طریق بی تی اس زمینه ارتباط تلفنی برقرار می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر از برگزاری همایش هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات در بوشهر خبر داد و گفت: همایش بزرگ هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت انتخابات در مرکز استان بوشهر به زودی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا