6 گوشی هوشمند پیشرفته‌ای که نیمه اول 2016 عرضه می‌شوند

به گزارش موبنا، در ژانویه 2016 یعنی کمتر از سه هفته دیگر بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان موسوم به CES 2016 برگزار می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها پرچمداران بعدی خود را طی این اتفاق در معرض دید عموم قرار می‌دهند و پس از آن در ماه فوریه MWC 2016 به عنوان بزرگترین اتفاق موبایلی جهان در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود.

با این دو اتفاق کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند بهترین گوشی‌های سال آینده در نیمه نخست سال 2016 میلای در معرض دید عموم قرار بگیرند.

لیست بهترین گوشی‌هایی که قرار است طی شش ماه نخست سال 2016 وارد بازار جهانی شوند به قرار زیر منتشر شده است:

گوشی هوشمند ZenFone 3 ایسوس: این محصول با دوربین مجهز به زوم اپتیکال 3 برابری و رم چهار گیگابایتی، با قیمت کمتر از 400 دلار عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند HTC One M10: این محصول یکی از زیباترین طراحی‌ها را بین بهترین گوشی‌های سال 2016 دارد که از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به نوعی فلز جدید مخصوص بدنه و نمایشگر 4 هزار پیکسلی آن اشاره کرد.

گوشی هوشمند LG G5: این محصول نمایشگر 5.6 اینچیبا کیفیت QHD دارد که دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را هم شامل می‌شود.

گوشی هوشمند Galaxy S7 و S7 edge سامسونگ: مدل اصلی این گوشی هوشمند با نمایشگر 5.2 اینچی از نوع Super AMOLED با کیفیت QHD عرضه می‌شود. از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین 20 مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

گوشی هوشمند Xperia Z6 سونی: این محصول ژاپنی چهار مدل مجزا دارد که اندازه نمایشگر آنها بین 4 تا 6.4 اینچ است. مدل اصلی این گوشی با نمایشگر 5.2 اینچی عرضه می‌شود که با بدنه باریک و قابلیت ضدآب به دست کاربران می‌رسد.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا